  • 1. Data: 2006-04-16 20:33:29
    Temat: DG a PIP.PIH ,sanepid
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Witam:)chciałam się dwiiedzieć czy osoba prowadząca DG ,bez pracowników we
    własnym mieszkaniau i trudniąca się sprzdaża wysyłkową,powinna fakt
    prowadzenia działalnośći zgłościć gdzieś jeszcze prócz zus ,us i gus?
    pozdrawiam ania

  • 2. Data: 2006-04-17 07:12:45
    Temat: Re: DG a PIP.PIH ,sanepid
    Od: "Langi" <l...@...pl>

> [...]
    > we własnym mieszkaniau i trudniąca się sprzdaża wysyłkową,powinna fakt
    > prowadzenia działalnośći zgłościć gdzieś jeszcze prócz zus ,us i gus?

    musisz zarejestrowac w urzedzie miasta/gminy tzw. wpis do ewidencji kosztuje
    to ok 150zl pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-04-17 08:20:13
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "Langi" <l...@...pl> napisał w wiadomości

    > musisz zarejestrowac w urzedzie miasta/gminy tzw. wpis do ewidencji
    > kosztuje to ok 150zl pozdrawiam
    Dziękuje bardzo ,ale czy jeszcze gdzieś też muszę?
    pozdrawiam ania

  • 4. Data: 2006-04-18 07:18:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Ania wrote:

    > Użytkownik "Langi" <l...@...pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuje bardzo ,ale czy jeszcze gdzieś też muszę?

    Ogólnie nie, ale to zależy co sprzedaje. Jeśli np żywność to może się
    zdarzyć sanepid.