  • 1. Data: 2004-01-19 11:50:12
    Temat: DG i zameldowanie
    Od: "RN" <r...@p...fm>

    Musze zmienic adres dzialanosci gospodarczej, ale jest pewien problem.
    Od jakiegos czasu nie mam stalego adresu zameldowania. Czy to moze miec
    jakies skutki w UM, US, itp??

  • 2. Data: 2004-01-19 11:56:07
    Temat: Re: DG i zameldowanie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik RN napisał:

    > Musze zmienic adres dzialanosci gospodarczej, ale jest pewien problem.
    > Od jakiegos czasu nie mam stalego adresu zameldowania. Czy to moze miec
    > jakies skutki w UM, US, itp??

    Jakies może. Ale żadne nie przychodza mi do głowy.
    Dla US wazne jest zadeklarowane miejsce zamieszkania.
    Przy działalności - ważne jest prawo do użytkowania lokalu w którym jest
    siedziba,zameldowane nie jest istotne.
    UM nawet o to nie pyta.

    Czy masz gdzies zameldowanie czasowe?
    Bo teoretycznie jeżeli gdzies mieszkasz to jakis meldunek miec musisz.
    Mieszkanie bez zameldowania ciągle jest wykroczeniem, przynajmniej w
    teori ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk