  • 21. Data: 2003-01-30 21:23:58
    Temat: Re: DG i zatrudnienie pracownika
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    berdycz <p...@b...pl> wrote:
    > A ja się czymś pocieszam. Co mi zostało???

    No fakt,marzenia nie kosztują.

    > Po wejściu do unii mam nadzieję łatwiej znaleźć kraj na rejestrację
    > swojej działki i ominąć polskich namiestników:-(

    A próbowałes już to robić? Przecież nie ma problemów z przeniesieniem
    swojej DG do innych krajów.Jedyny problem to biurokracja,jeszcze większa
    niż u nas.Zobacz ilu obcych u nas prowadzi DG.Odważni byli i uparci.

    > Ale to byś musiał wielu sąsiadów wysłać "na drzewo", albo zatłuc:-(

    Kurczę ,drzew zbraknąć może.Najgorzej to byłoby z tym pierwszym,a potem
    jak opracowałoby się technologię......Ach rozmarzyłem się :-)))

    > Lokalni urzędnicy nie przyjechali "w teczce".

    Ino w walizce. To i tak są ludzie z klucza partyjnego.

    > To "coś" mieszka obok i jest bezsilne by zmienić stosunek do
    otoczenia.
    > Cieszą się, ze maja jakąkolwiek pracę, mimo, ze nikt ich nie lubi.

    Zmieni się układ,zmienią i ich-wcale nie na lepszych.

    > Nawet w dalekiej rodzinie mam kierowniczkę z US :-(
    > Przy spotkaniach rodzinnych mam ochotę zatłuc - tak odmienne mamy
    > spojrzenie na działalność gospodarczą.:-(

    No wiesz ,na spotkaniach rodzinnych,a fe.Nie mógłbyś już po zakończeniu
    :-)))

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 22. Data: 2003-02-01 10:30:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    >tak zdawkowo dał przykład) i nie wymieniał wszystkiego.
    >Tłumaczenie że pracownika nie ma,bo ...........................nie
    >zwalnia Cię z konieczności posiadania.A jak przyjdzie do firmy-to co?I
    >będzie chciał się wykąpać,to gdzie to zrobić.Acha ,nie zapomnij jeszcze
    >o oznakowwniu drogi ewakuacyjnej,gaśnicy (i żeby miała aktualne
    >badania),pomiarach instalacji elektrycznej,pomiarze hałasu,natężenia
    >oświetlenia,że nie wspomnę o dziesiątkach durnych ewidencji.To nie jest
    >jeszcze wszystko,ale nie chce mi sie już pisać.

    Coś chyba przesadzacie! W kilku firmach pracowałem, z wieloma miałem do
    czynienia i żadna nie miała tego wszystkiego, co mówicie.
    Prysznic? Całkiem Wam odbija? Pokażcie mi choć jeden biurowiec, gdzie
    tak jest. No może jeden się znajdzie....

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 23. Data: 2003-02-01 11:36:32
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Prysznic? Całkiem Wam odbija? Pokażcie mi choć jeden biurowiec, gdzie
    > tak jest. No może jeden się znajdzie....

    Ja to nawet biurowca nie mam,ale prysznice jak najbardziej, i to osobny
    dla bab i osobny dla chłopów.
    Szczera prawda, jak masz wątpliwości to zapraszam na wizję lokalną.
    A i tak PIP znalazł dziurę-znaczy się właśnie nie znalazł w szafkach na
    ubrania i się czepiał,że trzeba zrobić,choć żadnego uzasadnienia (poza
    jakimiś bliżej nieokreślonymi przepisami) nie mógł znaleźć,w tej
    konkretnej sytuacji.
    Każdy w domu powinien mieć wentylację w szafie ubraniowej,czyli
    wiertarka (lub otwornica) i lu po lakierze na wysoki połysk.
    na dole i u góry w celu zachowania symetrii chyba

  • 24. Data: 2003-02-01 13:43:23
    Od: "jerzyk" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Prysznic? Całkiem Wam odbija? Pokażcie mi choć jeden biurowiec, gdzie
    > tak jest. No może jeden się znajdzie....

    To zatrudnij sobie pracownika !!!
    Rychło je u SIEBIE zobaczysz:-(

  • 25. Data: 2003-02-01 18:13:16
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > Prysznic? Całkiem Wam odbija? Pokażcie mi choć jeden biurowiec, gdzie
    > tak jest. No może jeden się znajdzie....

    Te sprawy reguluje głównie Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z
    dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny
    pracy (Dz. U. nr 129, poz. 844).

    Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 11 czerwca 2002 r.
    zmieniające rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i
    higieny pracy 2002 Dz. U. Nr 91 poz. 811

    No i oczywiście mnóstwo innych norm i przepisow szczegółowych chociażby
    oznaczenai drogi ewakuacyjnej czy rozmieszczenie gaśnic w odpowedniej ilości
    itd. itp....

    Pozdrawiam
    Sark