  • 1. Data: 2003-01-25 07:38:08
    Temat: Zasilki wyplacone przez ZUS a nowy Pit-11
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

    Dziwna rzecz, w nowym PIT-11 brak jest rubryki na umieszczenie zasilkow
    wyplaconych przez ZUS, wynikaloby z tego ze pracownik otrzyma cos z ZUS'u -
    ale CO??

    Tomek A.

  • 2. Data: 2003-01-26 21:49:59
    Temat: Re: Zasilki wyplacone przez ZUS a nowy Pit-11
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Atomek napisał:
    > Dziwna rzecz, w nowym PIT-11 brak jest rubryki na umieszczenie zasilkow
    > wyplaconych przez ZUS, wynikaloby z tego ze pracownik otrzyma cos z ZUS'u -
    > ale CO??

    jeżeli to ZUS "osobiście" wypłacał zasiłek to przysyła pit-11 coś..
    chyba PIT-11a... nie pamiętam bo wieki temu miałam zasiłek z ZUSu, ale
    na 100% przysyła.
    To taki sam PIT jak dla emerytów, rencistów itp.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl