  • 1. Data: 2008-03-09 02:23:37
    Temat: DG - konto bankowe - US
    Od: Alan <a...@w...pl.ooo>

    Witajcie,

    gdzie jest mianowicie napisane, że muszę załączyć do NIP1, potwierdzoną
    kopię umowy z bankiem? Po jaki czort w ogóle wymagają tego? W jaki
    sposób mogę tą kopie potwierdzić aby US był usatysfakcjonowany? Niestety
    nie mogę tam być osobiście i będę to wszystko wysyłał poczta.

    --
    Alan

  • 2. Data: 2008-03-09 21:13:58
    Temat: Re: DG - konto bankowe - US
    Od: "puchaty" <m...@g...com>

    nie pamiętam żebym przedstawial kopie rachunku bankowego w US;>
    ale jeśli to wymagaja to masz następujące sposoby:
    1. iść ososbiście do banku żeby ci taka informację dali (jak się nie mylę to
    trzeba osobiście załatwić i nie wiem czy to nie jest płatne)
    2. pokazać aktualne wykaz bankowy ten co miesiąc do ciebie wysyłają.
    3. Pokazać tą umowę z bankiem tak jak piszesz ;) (choć mogą się uczepić że

  • 3. Data: 2008-03-09 21:50:43
    Od: Alan <a...@w...pl.ooo>

    puchaty pisze:
> [...]
    > 2. pokazać aktualne wykaz bankowy ten co miesiąc do ciebie wysyłają.
    > 3. Pokazać tą umowę z bankiem tak jak piszesz ;) (choć mogą się uczepić że

    Kilka miesięcy temu założyłem DG i przy załatwianiu formalności w US
    zażądano ode mnie potwierdzenia z banku, że taki to a taki numer konta
    to rzeczywiście moje konto. Jako, że miałem umowę przy sobie, Pani z
    okienka zrobiła xero i sobie sama potwierdziła autentyczność kopii. I
    dobrze, jak chcą to im żałować nie będę :)

    Tylko teraz mam problem bo zmieniłem bank i chciałbym wysłać NIP1 w celu
    aktualizacji danych (wysłać bo osobiście za cholerę być nie mogę) i
    zastanawiam się jak to zrobić, czy stawać okoniem i twierdzić, że nie
    mam takiego obowiązku czy szukać innego sposobu (wysyłać oryginału nie
    będę przecież, ani potwierdzać kopii notarialnie :/ ).

    --
    Alan

  • 4. Data: 2008-03-10 07:17:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-03-09, Alan <a...@w...pl.ooo> wrote:

    [...]

> [...]
    > mam takiego obowiązku czy szukać innego sposobu (wysyłać oryginału nie
    > będę przecież, ani potwierdzać kopii notarialnie :/ ).

    Poproś w banku o zaświadczenie posiadania owego konta, podpisane
    przez pracownika i podeślij oryginał owego zaświadczenia wraz
    z kopią umowy. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-03-10 08:29:14
    Od: Alan <a...@i...pl.aaaaa>

    Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    >
    > Poproś w banku o zaświadczenie posiadania owego konta, podpisane
    > przez pracownika i podeślij oryginał owego zaświadczenia wraz

    To jakieś rozwiązanie w sumie (w mbank 15 PLN) :)

    Ale czy ktoś mógłby się ustosunkować do samego sedna sprawy, czyli
    wymagania takiego zaświadczenia? Mają prawo żądać?

    --
    Alan

  • 6. Data: 2008-03-10 09:03:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@i...pl.aaaaa napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale czy ktoś mógłby się ustosunkować do samego sedna sprawy, czyli
    > wymagania takiego zaświadczenia? Mają prawo żądać?

    chyba tu:
    4b. Podatnicy prowadzący działalność gospodarczą dołączają do zgłoszenia
    identyfikacyjnego
    uwierzytelnione lub urzędowo poświadczone kopie dokumentów
    potwierdzających informacje objęte zgłoszeniem, w szczególności: odpisu z
    Krajowego Rejestru Sądowego, umowy spółki, dokumentu potwierdzającego
    uprawnienie do korzystania z lokalu lub nieruchomości, w których znajduje
    się
    siedziba, zaświadczenia o numerze identyfikacyjnym REGON, z zastrzeżeniem
    art. 5a ust. 2. Upoważniony pracownik przyjmujący zgłoszenie poświadcza
    zgodność przedstawionych odpisów tych dokumentów lub w uzasadnionych
    przypadkach może sporządzić taki odpis, oryginały zaś zwraca zgłaszającemu
    za
    pokwitowaniem na odpisach.

    "Obdarowany mówi dziękuję,
    a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish

  • 7. Data: 2008-03-10 09:09:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-03-10, Alan <a...@i...pl.aaaaa> wrote:

    [...]

    > Ale czy ktoś mógłby się ustosunkować do samego sedna sprawy, czyli
    > wymagania takiego zaświadczenia? Mają prawo żądać?

    Nie wiem. W moim urzędzie dostałem wprost informację, że jak nie
    dostarczę umowy, to tej jednej informacji po prostu mi nie zaktualizują.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl