  • 21. Data: 2006-11-19 15:56:49
    Temat: Re: DG- ubezpieczenie zdrowotne, od kiedy?
    Od: a...@g...pl

    Z tego co piszą na stronie NFZ dowodem ubezpieczenia jest w tym
    przypadku odcinek wpłaty. Mam obowiązek za grudzień zapłacić do 10
    stycznia, ale jeśli zrobię to wcześniej, np. 10 grudnia to z tym
    odcinkiem idę do lekarza, tak?

  • 22. Data: 2006-11-19 17:41:34
    Od: a...@g...pl

    Dziękuję. Mam nadzieję, że wkrótce wszystko mi się wyjaśni
    (praktyka pokaże co i jak:-)

  • 23. Data: 2006-11-19 20:43:34
    Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl>

    .com...

    t napisał(a):

    > Od 1. grudnia
    >
    > --
    > Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

    W twoim przypadku bedzie to potwierdzone zgłoszenie do ZUS czli Z nie
    pamiętam jaki musiałbym popatrzeć w dokumenty

  • 24. Data: 2006-11-20 21:06:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 Nov 2006, t wrote:

    > To chyba też zalezy od województwa - na Śląsku mają te kary chipowe i Gotfryd
    > mówi

    ...no i znowu oberwę od Opolan poszkodowanych o Racibórz ;)

    pzdr, Gotfryd :)

  • 25. Data: 2006-11-20 23:25:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    > ...no i znowu oberwę od Opolan poszkodowanych o Racibórz ;)

    Uderz w stół a ja się na pewno odezwę ;-P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl