  • 1. Data: 2006-01-26 18:14:12
    Temat: Dojazdy do pracy - odliczenia
    Od: "el gato" <c...@o...pl>

    Witam,

    mam umowę o pracę, gdzie jest zapisane, że moim miejscem pracy jest
    terytorium RP (budownictwo) - pracuje na kontraktach, czy moge sobie
    odliczyc koszty dojazdu z domu? (prywatne auto, gaz, benzyna)

    --
    el gato

  • 2. Data: 2006-01-26 18:32:43
    Temat: Re: Dojazdy do pracy - odliczenia
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "el gato" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > terytorium RP (budownictwo) - pracuje na kontraktach, czy moge sobie
    > odliczyc koszty dojazdu z domu? (prywatne auto, gaz, benzyna)

    Jako koszt uzyskania przy umowie o pracę jest kwota podana w ustawie lub
    kwota wydana na bilety miesięczne. Innych kosztów ustawa nie przewiduje

  • 3. Data: 2006-01-26 18:45:59
    Od: "el gato" <c...@o...pl>

    Użytkownik "mgma" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jako koszt uzyskania przy umowie o pracę jest kwota podana w ustawie lub
    > kwota wydana na bilety miesięczne. Innych kosztów ustawa nie przewiduje

    jakos musze to udokumentowac?

    el gato

  • 4. Data: 2006-01-26 20:12:39
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

> [...]
    > terytorium RP (budownictwo) - pracuje na kontraktach, czy moge sobie
    > odliczyc koszty dojazdu z domu? (prywatne auto, gaz, benzyna)

    Koszty /dojazdu / liczy się tylko do siedziby firmy, a praca na terenie RP
    to jest praca w delegacji i pracodawca winien wypłacać delegacje i
    rozłąkowe.

  • 5. Data: 2006-01-26 20:30:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    el gato wrote: