  • 1. Data: 2005-10-07 08:42:29
    Temat: Donos do UKS
    Od: "Kosmo" <k...@w...pl>

    Otóż zdażyło się że ktoś wysłał list do Urzędu Kontroli Skarbowej, w mojej
    sprawie. Mam pytanie: czy jest możliwość prawna uzyskania od urzędy
    personaliów "donosiciela"?

  • 2. Data: 2005-10-07 09:52:24
    Temat: Re: Donos do UKS
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Otóż zdażyło się że ktoś wysłał list do Urzędu Kontroli Skarbowej, w mojej
    > sprawie. Mam pytanie: czy jest możliwość prawna uzyskania od urzędy
    > personaliów "donosiciela"?

    Poszukaj wśród swoich klientów... US ci nie poda namiarów...

  • 3. Data: 2005-10-07 10:39:38
    Od: "Kosmo" <k...@w...pl>

    >Poszukaj wśród swoich klientów... US ci nie poda namiarów...

    Nie ma w KPA żadnej możliwości wglądu do takiego donosu

    Ps. nie chodzi o klientów bo to było badanie prywatnej osoby...

  • 4. Data: 2005-10-07 13:23:59
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "Kosmo" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma w KPA żadnej możliwości wglądu do takiego donosu
    >
    > Ps. nie chodzi o klientów bo to było badanie prywatnej osoby...

    Niestety nie dowiesz się:(Przećwiczyłam to na sobie ,ale delikatnie
    podpytywałam Panią i to mi wystarczyło by się upewnić,współczuje
    "przeczołgiwania" się przez kontrolę:(
    pozdrawiam ania

  • 5. Data: 2005-10-07 14:02:32
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Kosmo" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    Jesli był to anonim to i tak nic Ci to nie da.
    Jesli donos jest podpisany a donosiciel zostanie przywołany jako świadek lub
    przedłożył jakieś dowody to w każdej chwili masz prawo wglądu do akt i udziału
    w przesłuchaniu świadka.
    A tak z praktyki - najczęściej donoszą ;
    1.Byłe żony i kochanki,
    2.Eks pracownicy,
    3.Konkurencja,
    4.Sąsiedzi lub koledzy z pracy.
    5.Byłe,niedoszłe lub obecne teściowe,
    6.Podatnicy sami na siebie.

    Zrób rachunek sumienia i skreślaj lub podkreślaj.

    Pzdr-Kriss

  • 6. Data: 2005-10-07 21:10:53
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 6.Podatnicy sami na siebie.
    >
    > Zrób rachunek sumienia i skreślaj lub podkreślaj.
    >
    > Pzdr-Kriss

    Hm,a po co?bo na to nie wpadłam?
    pozdrawiam ania