  • 1. Data: 2006-01-24 19:24:46
    Temat: Druczek na polecony podstawą do odliczeń?
    Od: "Maciek" <m...@w...pl>

    Czy to prawda, że koszty wysyłki listów poleconych mogę odliczyć od dochodu
    na podstawie kwitków na polecony z pieczątką poczty? To znaczy bez faktury,
    na podstawie samych kwitów.

  • 2. Data: 2006-01-25 01:17:16
    Temat: Re: Druczek na polecony podstawą do odliczeń?
    Od: "Greg" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to prawda, że koszty wysyłki listów poleconych mogę odliczyć od
    > dochodu na podstawie kwitków na polecony z pieczątką poczty? To znaczy bez
    > faktury, na podstawie samych kwitów.

    Tak. Dowody opłat pocztowych są dowodami księgowymi.
    Rozporządzenie par. 13. p. 4

  • 3. Data: 2006-01-25 08:11:34
    Od: "Monti" <m...@p...onet.pl>

    A skąd wiadomo, że to akurat ta firma wysłała lis polecony. Przecież nie ma
    tam żadnych danych o NIP...

  • 4. Data: 2006-01-25 08:23:34
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@p...onet.pl> napisal(a):
    > A skšd wiadomo, że to akurat ta firma wysłała lis polecony. Przecież nie ma
    > tam żadnych danych o NIP...

    No ale jest podany nadawca?
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 5. Data: 2006-01-25 08:30:25
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 25 Jan 2006 09:11:34 +0100, Monti napisał(a):

    > A skšd wiadomo, że to akurat ta firma wysłała lis polecony. Przecież nie ma
    > tam żadnych danych o NIP...

    A gdzie jest napisane że w koszty wolno zaliczać tylko wtedy jak jest NIP
    na dokumencie ??

    Oczywiście że może zaliczyć w koszty.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 6. Data: 2006-01-25 12:16:21
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Maciek napisał(a):
    > Czy to prawda, że koszty wysyłki listów poleconych mogę odliczyć od dochodu
    > na podstawie kwitków na polecony z pieczątką poczty? To znaczy bez faktury,
    > na podstawie samych kwitów.

    a co ze zwykłymi listami, a nie poleconymi ?

    sg

  • 7. Data: 2006-01-26 14:46:11
    Od: "magda" <s...@n...spam>

    Użytkownik "sg" napisał w wiadomości
    Maciek napisał(a):

    > a co ze zwykłymi listami, a nie poleconymi ?

    Trzeba brać pokwitowania na znaczki, koperty czy wysyłkę poleconych. Na
    koniec miesiąca wystawiasz Dowód Wewnętrzny na te świstki.
    a.