  • 11. Data: 2003-12-20 11:33:41
    Temat: Re: Etat + DG a odliczanie składki zdrowotnej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Dec 2003, Radosław Popławski wrote:

> [...]
    >+ <m...@e...com.pl> napisał(-a):
    >+
    >+ > >>Stratę z DG masz prawo odliczyć z dochdów DG wciągu następnych 5 lat do
    >+ > >>50% straty rocznie. Nie można odliczać od innych źródeł przychodów
    >+ > >
    >+ > > A nie 1/3 co roku (przez 3 lata).
    >+ > >
    >+ >
    >+ > Nie. To było dawno i nieprawda :-)
    >+ > Jureq dobrze gada.
    >+
    >+ Czyli aktualnie w ciągu 2 lat (2 x 50%) ?

    Wrrrrr..... A jakżeś doszedł do takiego wniosku, Holmesie ? ;)
    Pięć lat. Do pięćdziesiąt procent rocznie.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 12. Data: 2003-12-20 14:12:42
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Wrrrrr..... A jakżeś doszedł do takiego wniosku, Holmesie ? ;)
    > Pięć lat. Do pięćdziesiąt procent rocznie.

    Ale można ma przykład 50%, 47%, 1%, 1%, 1% ;-))

    Byle tylko było od czego odliczać.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2003-12-20 16:12:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Dec 2003, Maddy wrote:
    [...]
    >+ Ale można ma przykład 50%, 47%, 1%, 1%, 1% ;-))

    No, znaczy nie miałem na myśli że nie wolno:
    50%, 50%, 0%, 0%, 0% :) skoro wolno :)
    Zeznaję że wyraziłem się jak w ustawie o VAT i wnoszę
    o łagodny wymiar kary !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 14. Data: 2003-12-20 17:02:07
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 20 Dec 2003 12:33:41 +0100, w
    <P...@k...portezjan.
    zabrze.pl>, Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> napisał(-a):

    > Wrrrrr..... A jakżeś doszedł do takiego wniosku, Holmesie ? ;)

    Z bardzo prostego :). Skoro "w ciągu 5 lat" to znaczy, że mogę 2 x 50%, byle
    _nie przekroczyć_ tych 5 lat :)

    > Pięć lat. Do pięćdziesiąt procent rocznie.

    Czyli 2 x 50% i spokojnie mieszczę się w limicie 5 lat? :D

  • 15. Data: 2003-12-20 19:17:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Dec 2003, Radosław Popławski wrote:
    [...]
    >+ > Pięć lat. Do pięćdziesiąt procent rocznie.
    >+
    >+ Czyli 2 x 50% i spokojnie mieszczę się w limicie 5 lat? :D

    A, tak tak. Tylko to nie zawsze musi ci się opłacić :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)