  • 1. Data: 2004-02-10 10:32:57
    Temat: Faktura VAT - niezaksiegowana na czas - co robic?
    Od: "Arel" <z...@w...pl>

    Moj Klient zgubil fv sprzed kilku miesiecy (wiecej niz 3).
    Nie zaksiegowal jej do dzis.
    Ja ta fv dawno zaksiegowalem i zaplacilem od niej VAT.
    Jak klient moze z tego wybrnac?
    Jak moze wliczyc moja fakture w koszty? Jak odzyskac VAT?

    Bede wdzieczny za pomoc.

  • 2. Data: 2004-02-10 10:42:39
    Temat: Re: Faktura VAT - niezaksiegowana na czas - co robic?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Arel wrote:

    > Moj Klient zgubil fv sprzed kilku miesiecy (wiecej niz 3).
    > Nie zaksiegowal jej do dzis.
    > Ja ta fv dawno zaksiegowalem i zaplacilem od niej VAT.

    U pana (sprzedawca - tak ?) obowiazek podatkowy wystapil w miesiacy
    wystawienia..
    U naywcy w miesiacu otrzymania... Proponuje mu wystawic
    Duplikat..

    > Jak klient moze z tego wybrnac?
    > Jak moze wliczyc moja fakture w koszty? Jak odzyskac VAT?

    Alez skad... Pan ma oboiwiazek na zadanie wystawic "kopie oryginalu" -
    duplikat.
    z data wystaiwnia faktury i data wystawienia duplikatu..
    Klient OTRZYMA i bedzie robil co uwaza..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-02-10 12:38:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Feb 2004, bosz wrote:

    >+ Arel wrote:
    [...]
    >+ Alez skad... Pan ma oboiwiazek na zadanie wystawic "kopie oryginalu" -
    >+ duplikat.

    ...oczywiście kopię duplikatu zatrzymując u siebie, żeby owa "kopia
    oryginału" go nie zmyliła :) Z napisami DUPLIKAT na oryginale
    i kopii.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)