  • 1. Data: 2002-05-25 20:00:52
    Temat: Faktura w KPiR za telefon
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Kiedy mam zarejestrować fakturę którą otrzymałem w maju a termin zapłaty mam
    w czerwcu? :) Czy to oznacza, że mam ja rejstrować z data wystawienia, a do
    VAT uwzględnić w miesiącu czerwcu?

  • 2. Data: 2002-05-26 13:17:53
    Temat: Re: Faktura w KPiR za telefon
    Od: "GRABO" <g...@w...pl>

    Użytkownik ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mam
    > w czerwcu? :) Czy to oznacza, że mam ja rejstrować z data wystawienia, a

    Rejstrujesz w ewidencji zakupów VAT z datą "termin zapłaty" kol. 3, czyli
    czerwiec, a w kol. 4 wpisujesz datę majową . z pozdr. grabo

  • 3. Data: 2002-05-26 20:57:33
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik GRABO <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:acqna1$i0r$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > >

    > Rejstrujesz w ewidencji zakupów VAT z datą "termin zapłaty" kol. 3, czyli
    > czerwiec, a w kol. 4 wpisujesz datę majową . z pozdr. grabo

    A faktura z operatora TELE2 też jest fakturą za telefon? Korzystam z ich
    połączeń na komórki i międzymiastowe. Na fakturze jest tylko napisane
    "Usługa VOIP" o kwota.

    WS

  • 4. Data: 2002-05-27 06:04:22
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 25 May 2002, .:: Wojtek ::. wrote:

    >+ Kiedy mam zarejestrować fakturę którą otrzymałem w maju a termin zapłaty mam
    >+ w czerwcu? :) Czy to oznacza, że mam ja rejstrować z data wystawienia,

    Jak na mój gust - z datą otrzymania !
    VAT - już wiesz.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-05-27 06:05:49
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 May 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:

    >+ A faktura z operatora TELE2 też jest fakturą za telefon?

    IMO nie. Pytanie: czy jest usługą telekomunikacyjną ?

    Gotfryd (z pozdrowieniami)

  • 6. Data: 2002-05-27 16:58:58
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    mam
    > w czerwcu? :) Czy to oznacza, że mam ja rejstrować z data wystawienia, a

    wpisz zgodnie z termniem platnosci w czerwcu, masz spokoj z vat- em i
    kosztami

    jacek