  • 1. Data: 2002-05-25 15:57:04
    Temat: Jak zalozyc komis ?
    Od: "Mar-cin" <m...@p...lublin.pl>

    Chce zalozyc komis komputerowy i nie wiem od czego zaczac co jest mi
    potrzebne, w jaki sposob pozniej placic podatki (ryczalt, karta podatkowa
    chyba odpada, zasady ogolne ?), czy potrzebna mi kasa fiskalna ? (nie wiem
    czy obrot bedzie wiekszy niz 40tys zl , i czy chodzi o obrot towarem(cudzym)
    czy tylko prowizja ? ), czy jest potrzebne specjalne zezwolenie ? chcialbym
    tez sprzedawac zestawy komputerowe ze skupionych czesci ? w jaki sposob sie
    z tego rozliczac skoro nie udowodnie ze czesci kosztowaly mnie tyle a tyle i
    nie bede mogl odjac sobie kosztow uzyskania dochodu z tego tytulu? Bede
    chcial tez wystawiac faktury VAT. Jak widac nie znam sie za bardzo na tym i
    prosze o rady. Z gory dziekuje