  • 1. Data: 2002-05-25 17:05:57
    Temat: Nadgodziny a delegacja
    Od: "PiotrB" <b...@p...onet.pl>

    Mam pytanie,

    Byłem w delegacji zagranicznej i pracowałem w nadgodzinach (mam to
    potwierdzone przez zlecającego pracę). Wypłacono mi diety w/g polskich
    stawek odpowiednio do kraju gdzie byłem. Przy próbie rozliczenia nadgodzin
    szef mówi że nadgodziny w delegacji zagranicznej nie należą mi się. Czy ma
    rację - na logikę nie bo czym się to w końcu różni od pracy na miejscu w
    nadgodzinach.

    Czym podeprzeć się w rozmowie czy są jakieś przepisy czy stosuje się w tym
    wypadku normalne przepisy jak do pracy w kraju w miejscu?

    Dzięki za podpowiedź

    PiotrB