  • 1. Data: 2002-03-06 16:35:34
    Temat: Faktura za Projekt Techniczny
    Od: "marcin" <p...@p...onet.pl>

    Witam;

    Chciałbym zapytać czy nie ma błedu w fakturze, którą otrzymałem za wykonanie
    projektu przyłącza energetycznego do domu jednorodzinnego, - chodzi o stawkę
    Vat, która na tym rachunku jest 0%, rachunek za rok 2001, czy moge bez obawy
    wciągnąć tą fakture do rozliczenia podatkowego? (duża ulga budowlana)???

    Marek

  • 2. Data: 2002-03-06 19:08:01
    Temat: Re: Faktura za Projekt Techniczny
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    marcin wrote:

> [...]
    > czy moge bez obawy wciągnąć tą fakture do rozliczenia podatkowego? (duża
    Nie orientuje sie co do stawki, ale jaka by ona nie była, jej
    nieprawidłowośc obciąża wystawcę.
    Ciebie nie obchodzi stawka, tylko żeby rachunek był od VATowca. Skoro jest
    faktura VAT to na resztę możesz gwizdac :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl