  • 1. Data: 2004-01-19 13:00:26
    Temat: Firma w domu - koszty
    Od: "Soja" <s...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam założoną firmę w domu. WIem że mogę se wrzucić niektóre opłaty w koszty.
    Czy muszę składać do US jakieś oświadczenie iż firma jest w domu i zajmuje
    x% powierzchni w związku z tym będę proporcjonalnie księgował sobie koszty
    miezkaniowe. Czy wystarczy, że takie oświadczenie będę miał w swoich
    papierach?

  • 2. Data: 2004-01-19 18:25:13
    Temat: Re: Firma w domu - koszty
    Od: Chris Gold <c...@w...pl>

    Użytkownik Soja napisał:

> [...]
    > x% powierzchni w związku z tym będę proporcjonalnie księgował sobie koszty
    > miezkaniowe. Czy wystarczy, że takie oświadczenie będę miał w swoich

    Tylko uważaj, żeby od części przeznaczonej na działalność nie kazali Ci
    płacić podwyższonego podatku od nieruchomości
    Chris

  • 3. Data: 2004-01-20 09:00:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Jan 2004, Soja wrote:
    [...]
> [...]
    >+ x% powierzchni w związku z tym będę proporcjonalnie księgował sobie koszty

    Spotyka się stanowisko że powinna to byc powierzchnia *wydzielona*,
    np. "pokój". Ale pamiętać trzeba że "każdy odpowiada za siebie" :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-01-21 10:42:07
    Od: "Soja" <s...@p...onet.pl>

    Pytanie brzmiało czy muszę składać gdzieś oświadczenie?

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...