  • 1. Data: 2010-02-24 13:48:19
    Temat: Re: Forma platnosci za PIT37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z...@n...pl wrote:
    > Witam.
    > Chce sie upewnic - i w zwiazku z tym mam szybkie pytanie - czy kwote
    > podatku do zaplaty z PIT37 mozna przeslac przelewem bankowym na numer
    > konta danego urzedu skarbowego - czy trzeba osobiscie u nich w kasie
    > dokonac takiej platnosci - zeby miec papierkowe potwierdzenie wplaty?

    mozna przelac na konto
    z tym, ze przelewy o ZUS, US ida specjalna droga. Na kontach
    internetowych masz specjalny rodzaj przelewu, na poczcie specjalny
    rodzaj druczka.

    Potwierdzenie papierowe bedzie ci potrzebne dopiero wtedy kiedy ktos o
    nie poprosi, cyzli kiedy w US nie polapia sie w burdelu i wplaty nie
    znajda. Jak dobrze wyslesz to malo prawdopodobne.
    Przy czym uzyskanie papierka to chyba nie problem w zadnym banku.