  • 11. Data: 2004-09-17 05:42:18
    Temat: Re: Homologacja do Truka
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    Witam.

    US, z którym mam przyjemnośc (Chełm ;-) współpracować wydał ostatnio
    zaskakującą dla nas decyzję w sprawie homologacji samochodów ciężarowych,
    dla których nie można zdobyć homologacji, np. stary Star. Otóż, w
    porozumieniu z Izbą Skarbową, postanowił, że jeżeli samochód jest BEZSPORNIE
    ciężarowy MOŻNA odliczać VAT od paliwa. Jest to odpowiedź na nasze zapytanie
    dotyczące sprawy podatnika w w/w temacie, który ma firmę transportową i w
    większości stare "ciężarówki". Zaskoczeni taką interpretacją zadzwoniliśmy
    do US, cz aby się coś nie pomylili, ale okazało się że wszystko jest zagodne
    z prawdą i tą wykładnię będą staosować do wszystkich. Jedyne co podatnicy
    muszą zrobić to złożyć stosowne zapytanie do US.

    Wprawdzie Ty chyba nie podlegasz pod mój US, a wiadomo, że interpretację
    urzędów mogą sie diametralnie różnić, jednak warto spróbować.

    Powodzenia

    --
    Alter Native

  • 12. Data: 2004-09-18 06:13:46
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

> [...]
    zapytanie
    > dotyczące sprawy podatnika w w/w temacie, który ma firmę transportową i w
    Tylko by historia nie powtórzyła się jak z jednosobowymi spółkami z o.o.
    Darek