  • 1. Data: 2004-09-15 10:11:20
    Temat: Homologacja do Truka
    Od: "Sebas" <s...@p...fm>

    Witam

    Czy do Poloneza Trucka można gdzieś dostać dokument homologacji ciężarowej?
    Planuję zakupić taki samochód ale potrzebne mi będzie do niego świadectwo
    homologacji aby móc odliczać vat z paliwa.
    Takie wymagania ma mój urzad skarbowy.

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 2. Data: 2004-09-15 11:40:28
    Temat: Re: Homologacja do Truka
    Od: "Sebas" <s...@p...fm>

    Witam
    Pytałem w moim urzedzie skarbowym i zycza sobie aby w dowodzie rej. byla
    ladownosc wieksza od wzoru Lisaka ale niezaleznie od tego ma byc swiadectwo
    homologacji ciezarowej bo inaczej nie bedzie mozna odpisac vatu z paliwa
    I tu rodzi sie wlasnie problem skad wziac homologacje ?
    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 3. Data: 2004-09-15 12:28:52
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

> [...]
    > homologacji ciezarowej bo inaczej nie bedzie mozna odpisac vatu z paliwa
    > I tu rodzi sie wlasnie problem skad wziac homologacje ?
    Napisałem wyżej.
    Darek

  • 4. Data: 2004-09-16 07:48:54
    Od: janusz <b...@n...pl>

    Użytkownik Sebas napisał:
    > Witam
    > Pytałem w moim urzedzie skarbowym i zycza sobie aby w dowodzie rej. byla

    Napisz do swojego Urzedu skarbowego zapytanie w tej sprawie w trybie art
    14 Ordynacja Podatkowa ,nich ci odpowiedza na pismie . Sprawa wcale nie
    jest tak jednoznaczna i wystarczy niech sobie poczytaja wyjasnienia
    Ministra Finansó w tej sprawie. Jezeli samochód jest bezspornie
    cieżarowy a przy jego zakupie nie wydawano swiadectw homologacji a tak
    było to, nie ma wcale takeigo obowiązku i zprzepisu tak nei wynika.
    Bedziesz miał odpowiedz na pismie ,mozesz sie odwołąc do Izby skarbowej
    jezeli interpretacja będzie niekorzystna dla ciebie. Nie ma sie co tak
    poddawac bo ktoś powiedział.
    Pozdrawiam j

  • 5. Data: 2004-09-16 09:09:37
    Od: "Sebas" <s...@p...fm>

    Dzieki Ci bardzo
    Zrobie jak mowisz

    Pozdrawiam serdecznie
    Sebastian

  • 6. Data: 2004-09-16 09:16:01
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Zrobie jak mowisz
    Nie zapomnij pochwalić się odpowiedzią.
    Darek

  • 7. Data: 2004-09-16 09:31:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Sep 2004, janusz wrote:
    [...]
    > + jednoznaczna i wystarczy niech sobie poczytaja wyjasnienia Ministra Finansó w
    > + tej sprawie. Jezeli samochód jest bezspornie cieżarowy

    Problem w tym że chyba chodzi o wyjaśnienie (to z "bezspornością")
    wydane na podstawie "starej" ustawy i "starych" rozporządzeń - które
    w całości zostały uchylone, a razem z nimi dotyczące ich interpretacje
    jak mniemam...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 8. Data: 2004-09-16 12:42:55
    Od: janusz <b...@n...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > On Thu, 16 Sep 2004, janusz wrote:
    > [...]
    >

    > Problem w tym że chyba chodzi o wyjaśnienie (to z "bezspornością")

    Były juz wyjasnienia do nowej ustawy . pozdrawiam j

  • 9. Data: 2004-09-16 13:03:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Sep 2004, janusz wrote:
    [...]
    > + Były juz wyjasnienia do nowej ustawy . pozdrawiam j

    Thx.
    No to muszę zapolować żeby dołączyć "do kolekcji" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 10. Data: 2004-09-16 19:45:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Thx.
    > No to muszę zapolować żeby dołączyć "do kolekcji" :)

    liczymy oczywiscie ze owoce polowan zostana przedstawione...
    chyba sobie jednak jutro zadzwonie do US - dawno tego nie robiłem :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")