  • 1. Data: 2003-05-22 13:20:28
    Temat: Jak to rozliczac
    Od: towarzysz Vader <v...@r...wywalto.net>

    Pomozcie. Jak rozliczyc i zaksiegowac taka sytuacje:

    - usluga fotograficzna (chrzciny, wesela, pogrzeby ;-))) ), kupuje filmy
    na fakturke, pstrykam fotki, wywoluje w labie na fakturke. Na koniec mam
    wystawic klientowi fakturke za usluge. Klient dostaje do reki negatywy i
    zdjecia. Jak ksiegowac zakupione materialy? czy na fakturze dla klienta
    bedzie jedna pozycja - usluga foto. a w jej cenie wliczone materialy +
    wywolanie? W jaki sposob zaksiegowac wtedy te fakturki z labu za
    wywolanie i klisze?

    --
    towarzysz Vader - v...@r...wywalto.net
    http://www.rzeszow.net/

  • 2. Data: 2003-05-22 13:40:12
    Temat: Re: Jak to rozliczac
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    Uzytkownik "towarzysz Vader" <v...@r...wywalto.net> napisal w
    wiadomosci news:baiik3$m3m$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > wystawic klientowi fakturke za usluge. Klient dostaje do reki negatywy i
    > zdjecia. Jak ksiegowac zakupione materialy?
    w koszty po prostu

    czy na fakturze dla klienta
    > bedzie jedna pozycja - usluga foto. a w jej cenie wliczone materialy +
    > wywolanie?
    tak

    W jaki sposob zaksiegowac wtedy te fakturki z labu za
    > wywolanie i klisze?
    one sa kosztem dla Ciebie.

    Agata