  • 1. Data: 2006-03-17 06:46:51
    Temat: Jak uwzględnic w rozliczeniu kwote wolną od podatku
    Od: "pracus" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Na poczatku zaznaczam, ze rozliczam sie w tym roku po raz pierwszy i nie chce
    popełnic zadnej "kosztownej" gafy stąd moje pytanie.
    Mianowicie wiem, ze istnieje kwota wolna od podatku 2790zl.
    Jak to uwzglednic w rozliczeniu (PIT-37)?

    Dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2006-03-17 07:51:44
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "pracus" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mianowicie wiem, ze istnieje kwota wolna od podatku 2790zl.
    > Jak to uwzglednic w rozliczeniu (PIT-37)?

    http://www.gazeta.pl/usenet/
    Dochód x 19 % = podatek - 530,08 / 19% kwoty wolnej od podatku/.

  • 3. Data: 2006-03-17 23:01:56
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    pracus wrote:
> [...]
    > Mianowicie wiem, ze istnieje kwota wolna od podatku 2790zl.
    > Jak to uwzglednic w rozliczeniu (PIT-37)?

    www.pity.pl
    Jest uwzględnione w programie.