  • 1. Data: 2008-10-27 16:48:54
    Temat: Jaka kwota gotówką?
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Witam! fakturę na jaką maksymalnie kwotę można zapłacić gotówką?

  • 2. Data: 2008-10-28 07:07:37
    Temat: Re: Jaka kwota gotówką?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 27 Oct 2008 17:48:54 +0100, J.S napisał(a):

    > Witam! fakturę na jaką maksymalnie kwotę można zapłacić gotówką?

    Rozumiem, że chodzi o rozliczenia między firmami. 15.000 EUR. Nie pamiętam
    według jakiego kursu.

  • 3. Data: 2008-10-28 07:31:43
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    > Rozumiem, że chodzi o rozliczenia między firmami. 15.000 EUR. Nie pamiętam
    > według jakiego kursu.

    Tak, między firmami! Dziękuje za odpowiedź, w tym przypadku jest to kwota
    około 20 000 zł brutto ale miałem wątpliwości.

  • 4. Data: 2008-10-28 21:18:05
    Od: stryjek <m...@s...pl>

    wiadomościnews:ge6dnp$ts0$3@news.onet.pl...

    > Tak, między firmami! Dziękuje za odpowiedź, w tym przypadku jest to kwota
    > około 20 000 zł brutto ale miałem wątpliwości.

    można zapłacić dwa razy. Płatność rozbić.

    ----
    www.stryjek.pl narzedzia

  • 5. Data: 2008-10-28 22:51:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Oct 2008, stryjek wrote:

    wiadomościnews:ge6dnp$ts0$3@news.onet.pl...

    Dla jasności: mieści się w limicie, więc dalsze komentarze NIE dotyczą
    tego konkretnego przypadku.

    > można zapłacić dwa razy. Płatność rozbić.

    Byłeś łaskaw przeczytać przepis przed wprowadzeniem w błąd? :O
    Nie można. Chyba że przepis jest nieaktualny, poproszę wtedy o numer
    dziennika ustaw ze zmianą :)

    Tu leży (przepis):

    pzdr, Gotfryd