  • 1. Data: 2008-12-08 11:58:30
    Temat: Jaki kod PKD do tej usługi
    Od: " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!
    Na gwałt potrzebuje pomocy bo jutro skladam wniosek.
    (Domyslam sie ze omawiamy PKD 2007, nowszego chyba nie ma)
    Otóz, jedna z mych usług polega na takim manewrze:

    Podczepiam czyjajas baze danych z produktami, klientami itp pod moj skrypt
    sklepu www(z moja domeną), jezeli ktos dokona zakupu z poziomu tego (mojego)
    sklepu, calkowita obsluga zamowienia (w tym wydania towaru skasowania za
    transakcje itp) lezy po stronie podmiotu ktory te baze udostepnil mi na
    podstawie umowy - powiedzmy na okres lat.
    Ja pobieram od kazdej transakcji dokonanej z poziomu mojego sklepu prowizje od
    marzy. (w miedzyczasie reklamuje moj sklep w mediach, zbierajac dodatkowych
    klientow) Jak te usluge nazwac i jaki ona ma kod PDK 2007, bo szukam i ni
    cholera nie moge niczego dopasowac.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-12-08 12:06:42
    Temat: Re: Jaki kod PKD do tej usługi
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    autor wrote:
> [...]
    > klientow) Jak te usluge nazwac i jaki ona ma kod PDK 2007, bo szukam i ni

    A czemu sobie nie wpiszesz całego działu 62 i 63?

    Przecież ćwiczenie z wypełnianiem wniosku *nie* polega na znalezieniu
    najmniejszego zbioru PKD pokrywającego Twoją działalność.

    Piotrek

  • 3. Data: 2008-12-08 12:07:48
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    autor wrote:
> [...]

    A czemu sobie nie wpiszesz całego działu 62 i 63?

    Przecież ćwiczenie z wypełnianiem wniosku *nie* polega na znalezieniu
    najmniejszego podzbioru PKD pokrywającego Twoją działalność.

    Piotrek

  • 4. Data: 2008-12-08 12:44:55
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    > A czemu sobie nie wpiszesz całego działu 62 i 63?
    >
    > Przecież ćwiczenie z wypełnianiem wniosku *nie* polega na znalezieniu
    > najmniejszego podzbioru PKD pokrywającego Twoją działalność.

    a jak trafie na jakies gowno ktore wymaga pozwolenia to mam miesiac do tylu :)

  • 5. Data: 2008-12-08 12:52:32
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    autor <n...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > a jak trafie na jakies gowno ktore wymaga pozwolenia to mam miesiac do tylu :)

    dobra przejrzalem, nie ma zawodu wymagajacego zezwolenia, tylko jest pytanie,
    czy te dwa dzialy wyczepruja powyzej opisany problem, i czy wystarczy ze
    wpisze kod 62, 63 na liste, czy musze wypisywac wszystkie podkategorie?

  • 6. Data: 2008-12-08 12:54:21
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    autor wrote:

    > a jak trafie na jakies gowno ktore wymaga pozwolenia to mam miesiac do tylu :)

    IMHO koncesję musisz mieć w momencie pierwszej czynności a nie rejestracji.

    Piotrek

  • 7. Data: 2008-12-08 12:58:19
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    4791Z ?
    moze to byc to, jezlei ja fizycznie nie realizuje tego zamowienia?
    Prowizje na koneic miesiaca pobieram od kontrahenta z ktorym zawarlem umowe o
    udostepnienie bazy.

  • 8. Data: 2008-12-08 13:00:29
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > IMHO koncesję musisz mieć w momencie pierwszej czynności a nie rejestracji.

    w ksiązce wyczytalem ze moze zostac odrzucony wniosek o wpisanie DG wlasnie z
    powodu nie dostarczenia odpowiednich zaswiadczen. (ABC small biznesu)

  • 9. Data: 2008-12-08 13:11:50
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    autor wrote:

> [...]
    > czy te dwa dzialy wyczepruja powyzej opisany problem, i czy wystarczy ze
    > wpisze kod 62, 63 na liste, czy musze wypisywac wszystkie podkategorie?

    Przecież chyba nie wypełniasz tego ręcznie, to co Ci szkodzi zrobić
    copy&paste dowolnego kawałka PKD.

    Zgaduję, że ani GUS ani gmina nie płacą Ci za znalezienie minimalnego
    podzbioru PKD, w którym mieści się Twoja działalność.

    Czy w takim razie warto tracić własny czas na wypełnianie debilnych
    kwitów? Wpisz sobie wszystko co potencjalnie może wchodzić w zakres
    Twojej działalności i tyle.

    Poza tym o czym pisałem zastanów się nad:
    58 (software, instrukcje obsługi),
    64.9 (na wypadek gdybyś miał autoryzować transakcje karciane),
    82.20.Z (hotline, który zgaduję że będziesz świadczył),
    85.59.B (szkolenia dla klientów),

    Piotrek

  • 10. Data: 2008-12-08 13:18:23
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    autor wrote:

    > w ksiązce wyczytalem ze moze zostac odrzucony wniosek o wpisanie DG wlasnie z
    > powodu nie dostarczenia odpowiednich zaswiadczen. (ABC small biznesu)

    No przecież nie musisz od razu wpisywać 64.11.Z albo 84.2 ...

    Piotrek