    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jaki kod PKD do tej usługi
    Date: Mon, 08 Dec 2008 14:11:50 +0100

    autor wrote:

    > dobra przejrzalem, nie ma zawodu wymagajacego zezwolenia, tylko jest pytanie,
    > czy te dwa dzialy wyczepruja powyzej opisany problem, i czy wystarczy ze
    > wpisze kod 62, 63 na liste, czy musze wypisywac wszystkie podkategorie?

    Przecież chyba nie wypełniasz tego ręcznie, to co Ci szkodzi zrobić
    copy&paste dowolnego kawałka PKD.

    Zgaduję, że ani GUS ani gmina nie płacą Ci za znalezienie minimalnego
    podzbioru PKD, w którym mieści się Twoja działalność.

    Czy w takim razie warto tracić własny czas na wypełnianie debilnych
    kwitów? Wpisz sobie wszystko co potencjalnie może wchodzić w zakres
    Twojej działalności i tyle.

    Poza tym o czym pisałem zastanów się nad:
    58 (software, instrukcje obsługi),
    64.9 (na wypadek gdybyś miał autoryzować transakcje karciane),
    82.20.Z (hotline, który zgaduję że będziesz świadczył),
    85.59.B (szkolenia dla klientów),

    Piotrek