  • 11. Data: 2008-12-08 13:42:44
    Temat: Re: Jaki kod PKD do tej usługi
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    wypelniam recznie pismo. Instrukcji jako takiei nie bedzie, bedzie strona na
    youtubie z wideotutkami. (jezlei chodzi o soft)

    zamierzam wpisac takie kody:

    62,63,582,4791Z, 731, 8220Z

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2008-12-08 15:01:38
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    autor wrote:
    > wypelniam recznie pismo.

    To już rozumiem Twoją motywację do ograniczenia listy PKD :-)

    Piotrek

  • 13. Data: 2008-12-08 17:28:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Dec 2008, Piotrek wrote:

    > A czemu sobie nie wpiszesz całego działu 62 i 63?
    >
    > Przecież ćwiczenie z wypełnianiem wniosku *nie* polega na znalezieniu
    > najmniejszego podzbioru PKD pokrywającego Twoją działalność.

    Dla porządku: AFAIR cele deklaracji/zgłoszeń dokonywanych do EDG
    oraz REGON tu się istotnie różnią.
    O ile żądanie "najdrobniejszych pozycji" w przypadku EDG IMVHO
    jest co najwyżej czyimś widzimisię (jakiejś bezprawnej instrukcji
    wydanej lokalnie), to dla GUS nie byłoby dziwne że zbiera
    dokładniejszą informację (ale do ustawy nie zaglądałem :))

    pzdr, Gotfryd