  • 1. Data: 2007-01-29 07:11:29
    Temat: Jaki system operacyjny w DG?
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Zamierzam poskładać komputer jako ŚT w firmie i tu pojawia się problem.
    System operacyjny raczej na pewno będzie od MS i do tego jakiś Office.
    Słyszałem sprzeczne informacje o Win XP Home - że nie wolno używać w DG albo
    że jak najbardziej wolno.
    Doradźcie co zainstalować, żeby wyszło niedrogo i w zgodzie z przepisami
    JAcek

  • 2. Data: 2007-01-29 07:15:21
    Temat: Re: Jaki system operacyjny w DG?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 29-01-2007 o 08:11:29 Jacek <m...@w...pl> napisał(a):

    > Zamierzam posk?adaae komputer jako ?T w firmie i tu pojawia si? problem.
    > System operacyjny raczej na pewno b?dzie od MS i do tego jaki? Office.
    > S?ysza?em sprzeczne informacje o Win XP Home - ?e nie wolno u?ywaae w DG
    > albo
    > ?e jak najbardziej wolno.
    > Dorad 1/4 cie co zainstalowaae, ?eby wysz?o niedrogo i w zgodzie z przepisami
    > JAcek

    Np Ubuntu/SUSE + OpenOffice

    Co do WinXP HE to urban legend widać krąży i ma się dobrze :)

    pozdr

    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne
    5-10-15%

    Zostaje Ci może ->40%<-, moze ->30%<-, a może ->20%<- jeśli się
    "postarasz".

    Spytaj swojego reprezentanta do władz: GDZIE SĄ MOJE PIENIĄDZE??

    DOŚĆ TEGO WARCHOLSTWA - PODATEK POGŁÓWNY NA REZYDENTA!

  • 3. Data: 2007-01-29 08:05:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Jan 2007, Jacek wrote:

    > System operacyjny raczej na pewno będzie od MS i do tego jakiś Office.
    > Słyszałem sprzeczne informacje o Win XP Home - że nie wolno używać w DG albo
    > że jak najbardziej wolno.

    A na czym oparta była teza że nie wolno?

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-01-29 09:06:54
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Właśnie odbyłem rozmowę "ze źródłem" czyli z doradcą MS.
    Jak najbardziej można stosować w DG Windowsy Home. Doradzono mi też Office
    2003 Standard "jednopak".
    Jacek

  • 5. Data: 2007-01-29 09:17:18
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 29-01-2007 o 10:06:54 Jacek <m...@w...pl> napisał(a):

    > W?a?nie odby?em rozmow? "ze 1/4 ród?em" czyli z doradc? MS.
    > Jak najbardziej mo?na stosowaae w DG Windowsy Home. Doradzono mi te?
    > Office
    > 2003 Standard "jednopak".
    > Jacek

    Nie dziwię się, wszak na czysto mają z tego kupe kasy.
    Nie lepiej OO (jeśli koniecznie musisz wydać kasę to podam Ci swój nr
    konta ;) ) ?

  • 6. Data: 2007-01-29 09:24:53
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Właśnie odbyłem rozmowę "ze źródłem" czyli z doradcą MS.

    "Źródłem" czego? Prawa podatkowego i rozporządzeń dotyczących
    interpretacji ustaw o PIT i VAT?

    latet

  • 7. Data: 2007-01-29 09:31:21
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    eeee , czy to znaczy, że wersji Home nie wolno zaliczyć do KUP?
    Jacek

    PS
    W Microsofcie pytałem pod kątem, czy Home w firmie bedzie legalny, czy też
    nie

  • 8. Data: 2007-01-29 10:30:46
    Od: "latet" <s...@x...pl>

> [...]
    > PS
    > W Microsofcie pytałem pod kątem, czy Home w firmie bedzie legalny, czy też

    Nie no Jacek, zdrowo przeginasz :-)
    Rozumiem, ze zyjemy w chorym kraju na chorej planecie,
    ale żeby się aż tak dać zastraszyć, zaszczuć i otumanić?
    No sorry...

    latet

  • 9. Data: 2007-01-29 10:50:09
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    t wrote:

    > Np Ubuntu/SUSE + OpenOffice

    No chyba, ze chce uzywac platnika ;)

    --
    Tadada tam tam FLIGHT
    Tadada tam tam OF THE

  • 10. Data: 2007-01-29 11:09:13
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    "podkręcili" mnie w pewnym sklepie, gdzie chcieli mi sprzedać XP Prof.
    twierdząc, że Home = home czyli DOM i w żadnym wypadku nie może być używany
    w DG.
    Ale już do nich nie pójdę
    Jacek