  • 1. Data: 2002-12-04 13:19:36
    Temat: Re: Jesli nie obligacje to co ?
    Od: "Endruz" <e...@y...com>

    "Endruz" <e...@y...com> wrote in message
    news:asknn2$qlh$1@flis.man.torun.pl...

    Przepraszam za zle ustawiony zegar ... Strefa czasowa mi sie przestawila
    (mam ang windowsa ...).

    Pzdr,
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-12-04 16:06:24
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endruz" <e...@y...com> napisał w wiadomości
    > Chcialbym sie dowiedziec cos o doswiadczeniach z funduszami
    inwestycyjnymi.

    Wtorkowe wydanie GW-->zestawienie FI

    > Jaki z nich jest godny uwagi wg Was ?

    GTFI, Unikorona, ING (w GW lub na stronie Bankiera czy Money masz
    zestawienia)

    > Jak duze ryzyko takiej inwestycji ?

    IMO skarbowe->małe; obligacji/dłuzne->raczej tez małe ale spadają i rosną

    > Wiadomo, ze obligacje to pewny zysk, ale w tej chwili ani lokaty bankowe
    ani
    > obligacje nie gwarantuja zbyt atrakcyjnych warunkow :)

    Bo spadek % trzeba równoważyć zwiększona lokatą, wtedy sie wyrówna ;))))

    > Poradzcie cos prosze.

    najlepiej to napisz ma pl.biznes.banki

    Sark

  • 3. Data: 2002-12-04 20:09:33
    Temat: Jesli nie obligacje to co ?
    Od: "Endruz" <e...@y...com>

    Witam,

    rozwazam zakup nieopodatkowanych obligacji skarbu panstwa. Jednak zysk nie
    jest az tak bardzo atrakcyjny jak mozna sobie wymarzyc (srednio 4,5%).
    Chcialbym sie dowiedziec cos o doswiadczeniach z funduszami inwestycyjnymi.
    Jaki z nich jest godny uwagi wg Was ? Jak duze ryzyko takiej inwestycji ?
    Wiadomo, ze obligacje to pewny zysk, ale w tej chwili ani lokaty bankowe ani
    obligacje nie gwarantuja zbyt atrakcyjnych warunkow :) Poradzcie cos prosze.
    Dzieki.

    Pozdrawiam,
    Andrzej