  • 1. Data: 2002-12-04 09:37:59
    Temat: GW- Jak zaoszczędzić 10 tys. zł?
    Od: "flashmaster" <flashmaster76<n/o/s/p/a/m>@wp.pl>

    Witam.

    "Taka okazja może się nie powtórzyć. Można skorzystać z dwóch ulg
    remontowych i zaoszczędzić ponad 10 tys. zł. Ale trzeba się pospieszyć,
    został niecały miesiąc - ponagla "Gazeta Wyborcza", która zamieszcza
    podatkowy niezbędnik 2002."

    Mam jedno pytanie. Kupilem od developera nowe mieszkanie. "Kupilem" oznacza
    tu umowę przedswstępną. Umowe notarialna podpisze dopiero w
    2003r. Do końca grudnia prawdopodobnie odbiorę to mieszkanie od developera.

    1) Czy moge skozystac z ulgi remontowej i odliczyc sobie od podatku zakup
    meteriałów wykonczeniowych w tym roku?

    2) Jezeli nie to czy proponujecie jakies inne rozwiazanie pozwalajace ulzyc
    sobie na fiskusie :)?

    3) Mieszkanie kupilismy na kredyt z narzeczona (50% / 50%) czy w takim
    przypadku oboje mozemy skorzystac z ulgi mieszkaniowej (odliczenie odsetek
    od kredytu).. jaka jest wogole procedura kozystania z tej ulgi?

    z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi i pozdr.
    Marcin

  • 2. Data: 2002-12-05 13:35:34
    Temat: Re: GW- Jak zaoszczędzić 10 tys. zł?
    Od: "flashmaster" <flashmaster76<n/o/s/p/a/m>@wp.pl>

    Czy na tej grupie brak odpowiedzi jest normalny....?
    Nikt nic nie wie na ten temat? Come on...... pomożcie, szukałem w archiwum
    ale nic nie znalazłem...
    pozdr. Marcin