  • 1. Data: 2002-12-04 13:14:53
    Temat: co to są własne potrzeby mieszkaniowe?
    Od: "Marek.M" <M...@e...com.pl>

    Jak należy interpretować "własne potrzeby mieszkaniowe"?
    otóż jestem właścicielem mieszkania w bloku i jednocześnie podpisałem
    umowę uzyczenia częsci mieszkania z teściami. Czy mogę ponosić
    obciążenia za remont obu w/w, czy tylko jednego i jednocześnie odliczać
    sobie do wysokości odpowiedniego progu. Poczytałem tekst ustawy i nic
    sensownego nie znalazłem.
    Dla jednego własne potrzeby to cztery sciany i dach, a inny potrzbuje
    np 3 luksusowych chałupek. I co Wy na to? Jak to ugryść?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-12-04 16:54:02
    Temat: Re: co to są własne potrzeby mieszkaniowe?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek.M" <M...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Dla jednego własne potrzeby to cztery sciany i dach, a inny potrzbuje
    > np 3 luksusowych chałupek. I co Wy na to? Jak to ugryść?

    BTW, w rozumieniu prawa budowlanego w pojęciu "dom jednorodzinny" mieści
    sie rownież pałac Buckingham :)

    > Jak należy interpretować "własne potrzeby mieszkaniowe"?
    > otóż jestem właścicielem mieszkania w bloku i jednocześnie podpisałem
    > umowę uzyczenia częsci mieszkania z teściami.

    Czyli część tego mieszkania juz nie jest wykorzystywana na Twoje potrzeby
    mieszkaniowe

    > Czy mogę ponosić
    > obciążenia za remont obu w/w, czy tylko jednego

    Może po prostu w umowie uzyczenia zapisać że w ziązku z uzyczeniem na cele
    mieszkaniowe ...wynajmujący zobowiązuje sie wykonać remont wynajmowanej
    przestrzeni .... itp. sprecyzować itd. ...

    Sark