  • 1. Data: 2004-06-02 22:15:03
    Temat: Karta podatkowa i jej odebranie za przewinienie skarbowe
    Od: "Majkel" <majkel2001@NO_SPAMtenbit.pl>

    Witam,

    Jesli w polowie roku podatkowego (przewinienie + mandat karno-skarbowy)
    odebrana zostanie mi karta podatkowa i przejde na zasady ogolne, a
    sprawa o zabranie tejrze karty toczy sie od poczatku roku - to czy
    przechodzac na ksiazke przychodow-rozchodow moga narzucic mi wsteczne
    opodatkowanie w tejrze formie, czy tez w dniu wydania decyzji (w polowie
    tego roku).
    Czy przechodzac na zasady ogolne z dniem wydania decyzji moga narzucic
    mi wsteczne prowadzenie (uzupelnienie) ksiazki? Jak wyglada w tej
    sytuacji podatek za minione miesiace br.?

    pozdrawiam,
    Michal

  • 2. Data: 2004-06-03 08:16:36
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Majkel" <majkel2001@NO_SPAMtenbit.pl> napisał w wiadomości

    jeżeli sprawa toczy się to decyzja bedzie napewno obejmować okres
    zakwestionowany kartą i całą dokumentację będzie trzeba wpisywać od
    momentu wskazanego w decyzji jako dzień utraty karty podatkowej a
    podatek z tytułu decyzji za poprzednie miesiące staje się zobowiązaniem
    które może być ściagniete w trybie administracyjnym .jeżeli nie stać cię
    na zapłacenie tego podatku po otrzymaniu decyzji mozesz wystąpić z
    odwołaniem z koniecznym zachowaniem terminu do izby skarbowej co opóźni
    konsekwencje liczenia wymagalnosci tego zobowiazania lub wystąpić o
    ugodę w sprawie rozłożenia zobowiazań z podaniem terminów i sposobu jego
    spłaty .jak bedziesz tylko czekał to mogą wydać tytuł wykonawczy i
    bedzie wtedy problem.
    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 3. Data: 2004-06-04 12:34:09
    Od: "Majkel" <majkel2001@NO_SPAMtenbit.pl>

    Opix <f...@v...pl>,
    w wiadomosci: c9mmqs$aqm$...@n...onet.pl
    napisal:

> [...]
    > podaniem terminów i sposobu jego spłaty .jak bedziesz tylko czekał to
    > mogą wydać tytuł wykonawczy i bedzie wtedy problem.

    dzieki za odpowiedz.

    pozdrawiam,
    Michal