  • 1. Data: 2004-06-02 17:30:04
    Temat: eksport usług - jaki dokument wystawić?
    Od: "tpi" <r...@w...pl>

    Jaki dokument wystawić w przypadku wykonywania usług na ruchomym majatku
    rzeczowym (naprawy i renowacja maszyn) w Niemczech. Czy ma być to rachunek w
    rozumieniu ordynacji podatkowej czy też dokument o nazwie "Faktura VAT' ale
    nie zawierający kolumn związanych z VAT (par. 30 ust. 1, 2 , 3
    rozporządzenia z 27-04-2004 w sprawie (...)wystawiania faktur(...). ????????

  • 2. Data: 2004-06-03 08:04:06
    Temat: Re: eksport usług - jaki dokument wystawić?
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    tpi pisze:

> [...]
    > ale nie zawierający kolumn związanych z VAT (par. 30 ust. 1, 2 , 3
    > rozporządzenia z 27-04-2004 w sprawie (...)wystawiania faktur(...).

    Nowej ustawy jeszce nie dostudiowalem ale wg mnie podatnik
    VAT ma wystawic FV ..
    Trzeba sie przyjrzec jak ze stawkami ...

    Boguslaw