  • 1. Data: 2002-01-06 17:15:03
    Temat: Re: Kasa Mieszkaniowa - pilne :-)
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Mon, 31 Dec 2001 19:09:20 +0100, "macho" <m...@w...pl> wrote:

    >§ 13 "regulaminu rachunków oszczędnościowo kredytowych oraz kredytów
    >kontraktowych w kasie mieszkaniowej BPH"
    >pkt1 - posiadacz rachunku ma prawo do zmiany warunków syst. oszczędzania , a
    >w szczególności wysokości raty , okresu oszczędzania i jego celu .........
    >pkt3 - wprowadzone aneksem nowe warunki obowiązują od pierwszego dnia
    >miesiąca następującego po miesiącu, w którym aneks został zawarty .........
    >Ja na wszelki wypadek dzisiaj podpisałem aneks o wydłużenie czau
    >oszczędzania . Najwyżej nie zadziała.

    Zgadza sie. Szukalem w regulaminie sprzed zmian, teraz dopiero
    przypomnialem sobie o zmianach i faktycznie znalazlem te punkty.
    Ale w sumie Urzad Skarbowy powinien kierowac sie ustawa, co go
    obchodzi regulamin wiazacy strony umowy? :-)
    No nic, ja mialem umowe do konca lutego, 31.XII. podpisalem ankes
    wydluzajacy i oczywiscie zamierzam odliczac pieniadze wplacone po
    lutym :-)

    PGR