  • 1. Data: 2002-01-05 17:11:08
    Temat: doradztwo podatkowe - ustawa
    Od: "losero" <g...@i...pl>

    Hej
    Troszkę się w sieci rozglądałem, ale nigdzie nie znalazłem jednolitego
    tekstu ustawy o doradztwie podatkowym. Może mi ktoś pomóc ?
    pozdro
    aguar

  • 2. Data: 2002-01-05 17:44:26
    Temat: Re: doradztwo podatkowe - ustawa
    Od: "ogr" <g...@y...pl>

    www.mofnet.gov.pl
    Strona Ministerstwa Finansów poszukaj tam, jest na pewno ale życzę
    cierpliwości
    Ogr

  • 3. Data: 2002-01-06 11:08:58
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    na http://www.rp.pl maja zazwyczaj takie rzeczy

  • 4. Data: 2002-01-06 21:10:22
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | Troszkę się w sieci rozglądałem, ale nigdzie nie znalazłem jednolitego
    | tekstu ustawy o doradztwie podatkowym. Może mi ktoś pomóc ?

    Jak wszystkie ustawy:
    www.sejm.gov.pl

    pozdrawiam
    majura

  • 5. Data: 2002-01-06 21:32:36
    Od: "losero" <g...@i...pl>

    "majura" <m...@f...onet.pl> wrote in message

    > Jak wszystkie ustawy:
    > www.sejm.gov.pl
    >
    > pozdrawiam
    > majura

    Dzięki za odzew, tą baze danych aktów prawnych oczywiście znam, ale tam nie
    ma tekstu jednolitego (po nowelizacji z 11 kwietnia 2001), o który pytałem.
    pozdro
    losero

  • 6. Data: 2002-01-06 21:47:45
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | Dzięki za odzew, tą baze danych aktów prawnych oczywiście znam, ale tam nie
    | ma tekstu jednolitego (po nowelizacji z 11 kwietnia 2001), o który pytałem.

    Rozumiem, że chodziło Tobie o zmianę z 11 czerwca 2001.
    Zapewniam Cię, że ten przepis jest w wersji uwzględniającej tą zmianę.
    Zajrzyj na priv - plik jest z tej stony.

    pozdrawiam
    majura

  • 7. Data: 2002-01-06 22:24:39
    Od: "losero" <g...@i...pl>

    > Rozumiem, że chodziło Tobie o zmianę z 11 czerwca 2001.

    Coby nikogo z czytelników w błąd nie wprowadzać, to 11 czerwca to data
    obowiązywania nowelizacji, 11 kwietnia to data wydania :).

    > Zapewniam Cię, że ten przepis jest w wersji uwzględniającej tą zmianę.

    Faktycznie, mea culpa - trzeba mi było sprawdzić link zatytułowany "ustawa z
    1996..." - trochę mylący opis, nie uwzględniający zmian.

    Dzieki za wysiłek i maila :)
    pozdro
    losero