  • 1. Data: 2002-12-09 08:56:33
    Temat: Kasy fiskalne - Serwis
    Od: "Rafał Szulc" <r...@b...pl>

    Witam szanownych grupowiczow,

    Chcialem zapytac gdzie moge zrobic jakis kurs czy licencje uprawniajaca mnie
    do wykonywania serwisu i przegladow kas fiskalnych...?

    Pozdrawiam,

    rafal

  • 2. Data: 2002-12-09 12:13:11
    Temat: Re: Kasy fiskalne - Serwis
    Od: "Dariusz Domagała" <n...@n...com.pl>

    Np. u producenta kas fiskalnych

  • 3. Data: 2002-12-09 12:18:52
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > Chcialem zapytac gdzie moge zrobic jakis kurs czy licencje uprawniajaca
    mnie
    > do wykonywania serwisu i przegladow kas fiskalnych...?

    Tak przy okazji czy zamierzasz może tą usługę świadczyc w ramach DG jako
    firma jednoosobowa ?

    Sark

  • 4. Data: 2002-12-09 14:08:02
    Od: "Rafał Szulc" <r...@b...pl>

    dlaczego?

    Użytkownik Sark <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:at25pp$9l9$...@n...onet.pl...

  • 5. Data: 2002-12-09 15:14:17
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > dlaczego?

    :)) dlaczego ... sie o to pytam ? a tak w kontekście ostatnich "mądrych"
    rozporządzeń i dyskusji a tej grupie poniważ gdybyś chciał to robić sam
    jako firma jednoosobowa (a ta usługa jak najbardzie sie do tego nadaje)
    jako zarejestrowana DG (no i jeszcze pewnie vatman) i to tylko innym firmom
    a nie świadczył tych usług dla ludności (pokażcie mi ludka z ulicy co mu
    się kasy fiskalnej zachciało :))) to to by nie była DG tylko czynność
    wykonywana osbiście chyba że zatrudnisz pracownika :)

    Przeczytaj wątek:
    "Dziś w firmie, jutro osobiście"
    "Jak bezpiecznie swiadczyc uslugi dla ludnosci cywilnej"
    " Zmiany dot. DG przy tylko 1 kliencie?"

    Czy chociażby ten artykuł
    http://www.rp.pl/dodatki/firma_z_021114/firma_z_a_6.
    html#3
    http://www.infor.pl/serwis.html?serwis=01&P180=I02.2