  • 11. Data: 2004-10-03 22:16:44
    Temat: Re: Kontrola bankowa
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cjpeae$krd$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > ostatnio obilo mi sie o uszy, ze od 1 maja nie trzeba powiadamiac US o
    > nowych kontach sluzacych DG na NIPie-3, US sam sobie 'pozyska' niezbedne

    Najwyższy czas by był przepływ urzędowych informacji miedzy urzędami.
    Jest złośliwością pierdzistołków, że o świeżym dowodzie osobistym,
    zmodyfikowanym numerze rachunku bankowego, itp. należy US informować szybko
    osobiście pod groźbą kary:-(

    Ochrona danych osobistych ???? Uczciwy obywatel nie musi niczego ukrywać
    przed urzędami.
    A kombinator...niech sra w gacie:-(

    Kontrolerzy skarbowi zamiast nękać za duperele drobnych rzemieślników i
    sklepikarzy niech się w końcu zajmą przekrętami na dużą skalę
    Tylko, że to takie trudne i niewygodne
    Łatwiej dowalić wysoką karę za nieterminowy PIT czy inną makulaturę ledwo
    zipiącemu działaczowi gospodarczemu i oczekiwać paranoidalnego "czynnego
    żalu" niż zająć się kolesiami naczelnika i innych funkcjonariuszy:-(

  • 12. Data: 2004-10-03 22:17:41
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "ewa" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czyżby???

    Nie doczytałaś do końca:-)

  • 13. Data: 2004-10-04 06:35:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik SP9LWH napisał:
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.61.0410022048550.256@athlon...

    > W Szwajcarii banki nie udzielają informacji organom.
    > Można zakładać lewe konta na szwajcarskich meneli.
    > W Szwajcarii sąsiad nie kabluje na sąsiada, że ten kupił Merca i nie wiadomo
    > skąd miał kasę.

    Za to wzywa policję jak za głośno bierzesz prysznić po północy albo jak
    zrobisz imprezę (na polskie standardy zupełnie kulturalną) bez
    uprzedzania sąsiadów.
    I potrafi zakablowac że nie zatrzymałes się na "stopie", w śroku nocy,
    na pustej ulicy albo że przeleciałes skrzyżowanie na żółtym.

    Taki wspomnienia przywiózł kolega z dwuletniego kontraktu w Szwajcarii.
    A, i jeszcze mając pozwolnie na pobyt i pracę w wielkiej firmie, z
    wszelkimi szykanami i stempelkami, z wynagrodzeniem przyzwoitym nawet
    jak na szwjacarskie standardy nie mogł nawet wypozyczyć kasety wideo, o
    wynajmie na własna rekę mieszkania czy samochodu nie wpominając.

    Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma? ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 14. Data: 2004-10-04 15:28:15
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > Użytkownik SP9LWH napisał:
    (...)

    > Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma? ;-)

    Chyba nie wszyscy zauważyli, że ta pusta przestrzeń to spoiler był. ;)

    pozdrawiam
    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb(podkreślnik)tuznikpocztaonet