  • 1. Data: 2002-05-08 11:04:17
    Temat: Kto korzystal
    Od: <o...@p...onet.pl>

    Czesc,
    Macie moze doswiadczenia w kwesti wykorzystania ulgi na dzialke budowlana w
    przypadku mieszkania w budynku wielorodzinnym? Grunt jest wydzielony jako
    udzial w dzialce na ktorej stoi dom? Slyszalem, ze nie wszystkie US sa sklonne
    do wspolpracy. A moze w ogole nie mozna? Bede wdzieczny za odpowiedz.

    Leon

  • 2. Data: 2002-05-08 12:11:19
    Temat: Re: Kto korzystal
    Od: Stanisław Marszałek <s...@f...krakow.pl>

    o...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > do wspolpracy. A moze w ogole nie mozna? Bede wdzieczny za odpowiedz.

    Za 2001 rok : US Kraków Stare Miasto
    Odliczyłem grunt oraz część opłaty notarialnej przypadającej na grunt

    Stan

  • 3. Data: 2002-05-08 12:26:00
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sklonne
    > do wspolpracy. A moze w ogole nie mozna? Bede wdzieczny za odpowiedz.

    AFAIR to w Rzepie (zlote strony) w kwietniu byly wypowiedzi pracownikow MF,
    ze dzialke pod blokiem odlicza sie w ramach duzje ulgi razem z mieszkaniem.

    Karol

  • 4. Data: 2002-05-08 13:01:41
    Od: <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > ze dzialke pod blokiem odlicza sie w ramach duzje ulgi razem z mieszkaniem.

    To w zasadzie wynika z tego, ze to zalezy od konkretnego US? A jest jakies
    oficjalne stanowisko, opublikowane przez MF w tej sprawie?

    Leon

  • 5. Data: 2002-05-08 14:38:53
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    > To w zasadzie wynika z tego, ze to zalezy od konkretnego US? A jest jakies
    > oficjalne stanowisko, opublikowane przez MF w tej sprawie?

    Ja nie szukalem.
    Byc moze Zubrzycki w leksykonie cos napisal. Jak znajde to napisze.

    Karol

  • 6. Data: 2002-05-09 02:10:23
    Od: <o...@p...onet.pl>

    > Ja nie szukalem.
    > Byc moze Zubrzycki w leksykonie cos napisal. Jak znajde to napisze.
    >
    > Karol

    Fajnie byloby, bo nie wiem czy skladac korekte zeznania, czy darowac sobie. Ale
    kusi skoro niektorym sie to udaje przejsc.

    Pozdrawiam
    Leon