  • 1. Data: 2003-12-22 18:22:46
    Temat: Kwitek za oplate KRS - na nowa a nie na stara nazwe :(
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Zmienia sie nazwa spolki z o.o.(rowniez adres i urzad skarbowy pod
    ktory podlega) wiec zlozylem dokumenty o przerejestrowanie z RHB do
    KRS.

    Przy wplacie podalem NOWĄ nazwe (bo stara nigdzie na dokumentach do
    sadu nie wystepuje, nigdzie poza aktem notarialnym zmieniajacym) oraz
    STARY adres + numer RHB :(

    Taki kwitek dostalem i taki zanioslem do KRS. Zostal on tam przyjety
    (tzn. jego kserokopia) a mi zostal kwitek do zaksiegowania. I teraz
    mam problem bo czy mozna to zaksiegowac aby sie nikt nie czepil.

    Jednoczesnie mam rowniez z dzisiejsza data wystawienia fakture od
    notariusza na STARA nazwe i adres - ale jest podana data sprzedazy
    19.12. (tak wiec mam z dzisiejsza data wystawienia dwa kwitki z
    roznymi nazwami tej samej spolki).

    Znajoma ksiegowa radzi mi abym zlozyl z dzisiejsza data do obu urzedow
    skarbowych info o zmianie nazwy i adresu i wtedy bedzie OK. Tylko czy
    US przyjmie w ogole takie info bez potwierdzenia dokonania rejestracji
    w KRS? Mam jedynie potwierdzenie zlozenia dokumentow w KRS - czy to
    wystarczy? Jak to poprawnie zaksiegowac?

    I jednoczesnie prosze o porade w zakresie procedury przenoszenia sie
    miedzy US - chcialem spytac dzis w US ale najazd emerytow (dowody!)
    trwa :D a info w tej sprawie udzielaja wlasnie w okienku ds. emerytow.

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl

  • 2. Data: 2003-12-22 19:27:43
    Temat: Re: Kwitek za oplate KRS - na nowa a nie na stara nazwe :(
    Od: "aga" <j...@p...neostrada.pl>

    Kiedy ja skladalam zawiadomienie do US o zmianie siedziby zarzadano ode
    mnie: 1. Oryginal postanowienia z KRS o dokonaniu zmiany adresu siedziby ,
    2. Prawo do lokalu znajdujacego sie pod tym adresem, 3. Oryginal REGONU z
    dokonana zmiana. O ile 2 pierwsze zalaczniki dostarczylam dosc szybko o
    tyle z REGONEM mialam problem. Urzad Statystyczny przyjal zgloszenie juz
    miesiac temu i do dnia dzisiejszego nie dostalam zadnego dokumentu o
    naniesionych zmianach, mimo ze zapewniano mnie ze spolka taki odpis dostanie
    poczta. Wiec Urzad Skarbowy czeka na 3 zalacznik a ja deklaracje skladam z
    nowym adresem firmy.
    Pozdrawiam Aga