  • 1. Data: 2003-12-22 15:29:12
    Temat: Faktura z zagranicy
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Mam fakturę w języku angielskim. Moje dane (włącznie z NIPem),
    dane kontrahenta zagranicznego, data wystawienia, data wykonania usługi,
    cena w EUR, także słownie, podpis, pieczątka. Jak to zaksięgować w KPiR,
    skoro rozporządzenie mówi o tym, że faktura ma być w języku polskim, a
    także jeszcze chyba kilka warunków nie było spełnionych (nie mam rozp.
    przed oczami, ale nie ma np. stawek i kwoty VATu itd.). VAT w sumie
    wynosi 0%, jako że to usługa wykonana za granicą, ale może powinno to być
    napisane na fakturze?

    Ma ktoś jakiś pomysł?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2003-12-22 21:21:00
    Temat: Re: Faktura z zagranicy
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbue3fp.7bh.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .
> [...]
    > przed oczami, ale nie ma np. stawek i kwoty VATu itd.). VAT w sumie
    > wynosi 0%, jako że to usługa wykonana za granicą, ale może powinno

    Ty wystawiasz, czy otrzymałeś?

  • 3. Data: 2003-12-22 22:24:20
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <bs7nb9$er7$1@nemesis.news.tpi.pl>, cef wrote:
    > usługi,
    > KPiR,
    > rozp.
    > to być

    > Ty wystawiasz, czy otrzymałeś?

    Otrzymałem.
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2003-12-23 23:16:22
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    polskim,

    Przetłumacz "zgrubsza". Wystarczy.

    A muszą być? A nawet jeśli są, to co myślisz, że coś odliczysz?

    VAT w sumie

    Może mają inne przepisy :-))