  • 1. Data: 2003-12-22 14:23:45
    Temat: inwentaryzacja
    Od: iwona <i...@p...onet.pl>

    czy spis z natury obejmuje towary i materiały zapłacone, czy nie?
    jeśli stan spisu z natury na pocz. 0 a na koniec 1 500 zł to czemu mam zwiększyć
    skoro mam to już raz ujęte w kosztach?

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-12-22 15:26:59
    Temat: Re: inwentaryzacja
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

    Użytkownik "iwona" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy spis z natury obejmuje towary i materiały zapłacone, czy nie?
    > jeśli stan spisu z natury na pocz. 0 a na koniec 1 500 zł to czemu mam
    zwiększyć skoro mam to już raz ujęte w kosztach?

    Wlasnie dlatego zwiekszasz, ze ujelas to w kosztach, a nie sprzedalas, wiec
    na koniec roku zbierasz "do kupy" rzeczy, ktore "nielegalnie" wrzucilas do
    kosztow. Na koniec roku musisz je wiec z tych kosztow wyrzucic.
    Monika

  • 3. Data: 2003-12-22 19:01:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Dec 2003, Monika wrote:

> [...]
    >+ >
    >+ Wlasnie dlatego zwiekszasz, ze ujelas to w kosztach, a nie sprzedalas,

    ...znaczy "iwona" minusy musi we wzorze na podatek (roczny) jeszcze
    raz dobrze ponumerować :) (bo wygląda że chciała *odjąć* od podstawy,
    nie ma tak dobrze :))

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)