  • 11. Data: 2002-05-05 12:38:01
    Temat: Re: Moja DG i auto...
    Od: Tomasz Fidecki <t...@p...onet.pl>

    Slawomir Babinski wrote:

    > Ale powaznie - wlasnie sprawdzilem - upatrzona Xsara Picasso ma ladownosc
    > 550kg :-))
    > [To chyba wtedy mozna?]
    >
    > Slaw

    Możesz nawet renault clio. Jest wersja z ładownością powyżej 500kg i
    homologacją ciężarówki...
    Jest całe mnóstwo osobówek rejestrowanych jako ciężarówki i
    posiadających homologację producenta.

    T.

  • 12. Data: 2002-05-05 13:26:02
    Od: "Slawomir Babinski" <a...@m...pl>

    > Możesz nawet renault clio. Jest wersja z ładownością powyżej 500kg i
    > homologacją ciężarówki...
    > Jest całe mnóstwo osobówek rejestrowanych jako ciężarówki i
    > posiadających homologację producenta.

    powaga? ale jaja :-)
    A moze mozna moje Scorpio na pol-ciezarowy?

    Slaw

  • 13. Data: 2002-05-05 14:42:11
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Slawomir Babinski wrote:

    > powaga? ale jaja :-)
    > A moze mozna moje Scorpio na pol-ciezarowy?

    Przerabiać juz sie nia da. Samochód ma byc ciężarowy od początku -
    homologacja producenta.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 14. Data: 2002-05-05 19:31:41
    Od: "Slawomir Babinski" <a...@m...pl>

    > Przerabiać juz sie nia da. Samochód ma byc ciężarowy od początku -
    > homologacja producenta.

    szit!
    A taki ladny plan :-)
    A jak sprowadze auto od helmuta to jak? Np taka Xsara to osobowy; przy
    rejestracji inaczej jak na osob-ciez czy jak?

    Slaw

  • 15. Data: 2002-05-06 18:31:51
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze m...@e...com.pl:

> [...]
    > VAT nie można odliczac od paliw do samochodów osobowych, to raz, i
    > innych samochdów o ładowności poniżej 500kg, to dwa.
    > Oznacza to, że zakaz odliczania VAT od paliwa do sam. osobowych jest
    > bezwarunkowy, a jeżeli chodzi o samochody ciężarowe, to tutaj istnieje
    > ograniczenie - jeżeli samochód ciężarowy ma ładowność poniżej 500 kg
    > to mimo że ma homologacje, nie mozna VAT od paliwa odliczać.
    > Własnie taka była intencja ustawodawcy i w ten sposób jest ten przepis
    > interpretowany przez Ministerstwo Finansów.
    >
    > Może lepiej przestaniesz dawać rady opierając się tylko na tym, że

    Tyle że wymienione wyżej samochody mają homologację sam. ciężarowego, więc
    VAT mozna odliczyć.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji
    Tylko że politycy go osiągają tuż po wyborach"