  • 1. Data: 2004-06-03 10:15:02
    Temat: Moze to nie calkiem ta grupa ale zblizona
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    Wczesniej bylo tak ze jesli sie wyjechalo samochodem za
    granice i bylo tam dluzszy czas to po roku albo woz musial
    wrocic albo byl traktowany jako wyexportowany/zaimportowany
    z calym dobrodziejstwem tego faktu czyli cłem, akcyzą
    przerejestrowaniem do danego krajy itp ...

    Czy ktos ma pojęcie jak jest teraz ?
    Jeśli sie wyjedzie np do Anglii pracowac i zostanie
    tam dłużej niż rok ?

    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 2. Data: 2004-06-03 19:38:02
    Temat: Re: Moze to nie calkiem ta grupa ale zblizona
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> napisał w wiadomości
    et.pl...

    1 maja 2004 dokonalismy ekspansji i granice naszego imperium pochłoneły
    ziemie Germanów ,Franków,Galów i Normanów i pomniejszych ludów a granice
    celne sięgnęły lasów tropikalnych Amazonii napisałby Gall Anonim Arab
    zresztą. Nie ma granicy celnej Polski jest tylko granica celna UE i
    wspólny obszar gospodarczy UE.

    jeżeli masz tubylcze ubezpieczenie pojazdu to pobyt na terenie innych
    krajów musisz uregulować z całym dobytkiem według lokalnego prawa kraju
    w którym przebywasz.

    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 3. Data: 2004-06-03 21:25:11
    Od: bromden <l...@t...signature>

    > jeżeli masz tubylcze ubezpieczenie pojazdu to pobyt na terenie innych

    oraz tyle samozaparcia, żeby przez może nawet dłużej niż rok jeździć
    lewą stroną

    --
    bromden(at)gazeta(dot)pl

  • 4. Data: 2004-06-03 22:08:44
    Od: "Tomasz Pietrzak" <n...@o...pl>

    Zaraz , zaraz. Czy to oznacza, że mając "meldunek" w Holandii, mogę tam
    kupić samochód, zarejestrować, przyjechać nim do Polski i dać go
    (nieformalnie, pożyczyć na wieczne nieoddanie) ojcu a ten będzie mógł do
    końca świata nim jeździć na żółtych tablicach?
    tp

  • 5. Data: 2004-06-04 09:03:25
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <c9nunk$njl$1@news.onet.pl>, Opix wrote:

> [...]
    >
    > jeżeli masz tubylcze ubezpieczenie pojazdu to pobyt na terenie innych
    > krajów musisz uregulować z całym dobytkiem według lokalnego prawa kraju

    No i to wlasnie mnie interesuje - jakie jest to prawo.
    Trzymajmy sie Anglii. Jesli moge sie przeprowadzic, mieszkac
    i pracowac to moge zabrac rowniez swoje rzeczy, hmmm ?

    Co do jezdzenia lewa strona - jesli sie przezyje pierwsze 3 dni
    to potem juz z gorki.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl