  • 1. Data: 2004-06-03 09:58:37
    Temat: Amortyzacja_
    Od: "Marycha" <a...@a...net.pl>

    Dziendobry,
    Wybaczcie moje pytanie, ale nie jestem specem od podatkow, ale za to lecze
    ludzi :) Ale chcialabym dowiedziec sie czy jezeli wzielabym sobiesamochod w
    leasing to poza ratami leasingowymi moge np. amortyzowac go jeszcze wpisujac
    na karte srodkow trwalych ? Szukam wyjsc aby obnizyc sobie troche dochod no
    wiec koszty mnie interesuja. Ot, takie planowanie.
    Milego dnia,
    Maryska

  • 2. Data: 2004-06-03 10:02:11
    Temat: Re: Amortyzacja_
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.pl>

    W artykule <c9msi3$jb2$1@news.onet.pl> Marycha napisał(a):
> [...]
    > na karte srodkow trwalych ? Szukam wyjsc aby obnizyc sobie troche dochod no
    > wiec koszty mnie interesuja. Ot, takie planowanie.

    Nie możesz go amortyzować, bo przecież nie kupiłeś takiego samochodu!
    Tylko go wynajmujesz. Po zakończeniu leasingu masz możliwość wykupu i
    wtedy możesz amortyzować (tyle że potem sprzedaż fury musisz traktować
    jako przychód).
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-06-03 10:10:38
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

> [...]
    > Tylko go wynajmujesz. Po zakończeniu leasingu masz możliwość wykupu i
    > wtedy możesz amortyzować (tyle że potem sprzedaż fury musisz traktować

    Oczywiście jeśli mowa o leasingu operacyjnym, a nie finansowym :)

    pozdr. monika