  • 11. Data: 2003-03-18 08:06:36
    Temat: Re: Mycia samochodu-odliczenie
    Od: "Kamil Dziwisz" <k...@o...pl>

    /ciach/
    > czystosc
    >
    > E tam,to nie argument-tablice można przetrzeć (mokrą ,suchą ) ścierką i
    > już są czytelne :-)))
    > Jacek

    Witam,
    ... ale fakt, ze mycie samochodu może odbywać się wyłącznie w miejscu
    spelniajacym wymogi ochrony srodowiska jest juz poważnym argumentem.
    Myjnie samochodowe wyposażone są w przewidziane przepisami prawa urządzenia
    do oczyszczania wody i wyłapywania szkodliwych substancji.
    Mycie "dzikie" ( szkodliwe dla otoczenia detergenty, resztki paliwa, olejów)
    może zakończyć się nałożeniem mandatu przez straż miejską.
    Nikt nie może Cie zmusic do łąmania prawa, a środek trwały powinien być
    utrzymywany w sprawności technicznej, do której zalicza się również
    estetyka.
    pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2003-03-18 19:07:59
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Kamil Dziwisz chwycił(a) pióro i napisał(a):
> [...]
    być
    > utrzymywany w sprawności technicznej, do której zalicza się również

    O ,to już jest argument nie do obalenia.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!