  • 1. Data: 2006-04-28 11:12:59
    Temat: NIP-1 aktualizacja konta bank.
    Od: mariusz <r...@...migrol.pl>

    Przegapiłem sprawę i teoretycznie zmienił mi się numer konta bankowego
    tzn. stary format -> nowy, (same konto się nie zmieniło)
    Teraz wylazło bo wyszedł zwrot podatku.

    Chce dołączyć aktualizacje na NIP-1 ale nie mogę się doszukać (prostej)
    informacji co muszę minimalnie wypełnić

    NIP - rozumiem
    B.1 - DANE IDENTYFIKACYJNE - ok. rozumiem
    B.7 - OSOBISTY RACHUNEK BANKOWY - OK to się zmieniło
    C.2.1 - RACHUNKI ZWIAZANE Z DZIAŁALNOŚCIA - OK - zmiana

    Czy musze wypełniać wiekszość rubryk?
    typu:
    Rodzaj prowadzonej działalności, adresy działalności, zameldowania,
    rodzaj prowadzonej dokumentacji rachunkowej

    czy można wysłać poczta razem z PIT-36 - czy jest do tego jakaś opłata
    skarbowa?

  • 2. Data: 2006-04-28 11:23:26
    Temat: Re: NIP-1 aktualizacja konta bank.
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    mariusz wrote:

> [...]
    > Rodzaj prowadzonej działalności, adresy działalności, zameldowania,
    > rodzaj prowadzonej dokumentacji rachunkowej

    A przeczytałeś co tam pisze na szarym tle pod nagłówkiem sekcji A?

    > czy można wysłać poczta razem z PIT-36 - czy jest do tego jakaś opłata
    > skarbowa?

    Nie ma opłaty skarbowej, ale wysyłanie jest niewskazane. Od pewnego
    czasu wszelkie zmiany danych trzeba udowodnić okazaniem dokumentów.
    Więc jak wyślesz to i tak cię wezwą żebyś przedstawił np umowy
    rachunków bankowych z aktualnymi numerami. Jeśli nie masz takiej umowy
    to zazwyczaj wystarcza jakiś aktualny wyciąg z danymi włąściciela i
    numerem rachunku

  • 3. Data: 2006-04-28 11:28:17
    Od: mariusz <r...@...migrol.pl>

    jureq wrote:

    > A przeczytałeś co tam pisze na szarym tle pod nagłówkiem sekcji A?

    przeczytałem ale za bardzo "nadziubdziali" i cosik mi sie pogmatwało
    faktycznie są podane części

    dziki za info