  • 1. Data: 2004-06-02 21:28:11
    Temat: Nazewnictwo towarów na fakturze - raz jeszcze
    Od: "Jacek" <m...@p...com>

    Już kiedyś zadawałem to pytanie, lecz nie otrzymałem odpowiedzi, więc
    próbuję ponownie.
    Prowadzę sprzedaż detaliczną i mam pytanie.Czy nazewnictwo towarów na
    fakturach, które wystawiam musi być identyczne z tym jakie otrzymuję na
    fakturach z hurtowni ?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2004-06-02 21:52:22
    Temat: Re: Nazewnictwo towarów na fakturze - raz jeszcze
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    jezeli prowadzisz magazyn na podstawie kodu kreskowego to mozesz
    stosować nazwę własną ponieważ nie nazwa a kod jest identyfikacją .a jak
    takowego nie masz możesz sprzedawać pod nazwą nabycia ponieważ szybciej
    mozna zorientować się co i kiedy sprzedałes ale... w razie kontroli ile
    tego masz na stanie .wybór nalezy więc do ciebie .

    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 3. Data: 2004-06-02 22:04:11
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > Prowadzę sprzedaż detaliczną i mam pytanie.Czy nazewnictwo towarów na
    > fakturach, które wystawiam musi być identyczne z tym jakie otrzymuję na

    ZTCW nie ma przepisu, który do tego zmusza.

    Pzdr,
    BaLab