  • 1. Data: 2007-02-19 13:46:09
    Temat: Nazwa na fakturze
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2007-02-19 13:51:42
    Temat: Re: Nazwa na fakturze
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    > Zaopatrzenie Ogrodnictwa "Nowak"
    > ul. xxx 00-000 x
    >
    > Czy też musi być:
    > Zaopatrzenie Ogrodnictwa "Nowak"
    > Andrzej Nowak
    > ul. xxx 00-000 x
    > i jakie to może mieć konsekwencje???
    > Pozdrawiam
    To bardzo interesujące, zawsze myślałam ze tylko ta druga wersja z
    nazwiskiem, ale...
    ostatnio spotkałam się kilka razy z tą pierwszą wersją,.Przynajmniej w
    jednym przypadku, wiem ze to działalność gospodarcza na osobę, wszystkie
    faktury bez nazwiska, księgowość prowadzi biuro rachunkowe. i co wazniejsze
    firma przeszła już kilka kontroli US.
    Ale jakie przepisy na to pozwalaja to nie znalazłam...

  • 3. Data: 2007-02-19 14:33:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    TMK <t...@p...onet.pl> w

    > Użytkownik "Anow" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To bardzo interesujące, zawsze myślałam ze tylko ta druga wersja z
    > nazwiskiem, ale...

    Ale KC...

> [...]
    > faktury bez nazwiska, księgowość prowadzi biuro rachunkowe. i co wazniejsze

    Pochwal sie jak wyglądały kontrole u nabywców

    > Ale jakie przepisy na to pozwalaja to nie znalazłam...

    Szukaj przepisu, który nakłada na przedsiębiorcę obowiązek działania pod
    firmą.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2007-02-19 14:34:37
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-02-2007 o 14:51:42 TMK <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Anow" <s...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > To bardzo interesuj?ce, zawsze my?la?am ze tylko ta druga wersja z
    > nazwiskiem, ale...
    > ostatnio spotka?am si? kilka razy z t? pierwsz? wersj?,.Przynajmniej w
    > jednym przypadku, wiem ze to dzia?alno?ae gospodarcza na osob?, wszystkie
    > faktury bez nazwiska, ksi?gowo?ae prowadzi biuro rachunkowe. i co
    > wazniejsze
    > firma przesz?a ju? kilka kontroli US.
    > Ale jakie przepisy na to pozwalaja to nie znalaz?am...

    Ma być: Imie nazwisko lub nazwa bądź nazwa skrócona - zależnie od
    priorytetu 'operatorów'
    'lub' i 'bądź' i kontrolera/USu masz wybór ;)

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

  • 5. Data: 2007-02-19 14:39:51
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-02-2007 o 15:33:26 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > Szukaj przepisu, który nakłada na przedsiębiorcę obowiązek działania pod
    > firmą.

    To to tak, ale na fakturze minister firmy nie wymaga, w tym cały ambaras

  • 6. Data: 2007-02-19 15:08:09
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t <r...@o...pl> w

    > To to tak, ale na fakturze minister firmy nie wymaga, w tym cały ambaras

    <http://www.egospodarka.pl/16576,Jak-prawidlowo-wska
    zac-nazwe-przedsiebiorcy,2,20,2.html>

    --
    Tomasz Nycz