  • 1. Data: 2007-02-19 11:50:10
    Temat: Zawiadomienie - zaliczki kwartalne
    Od: "Asen" <a...@g...com>

    Zawiadamiam, że w 2007 roku wybieram kwartalny sposób wpłacania
    zaliczek na podatek dochodowy z prowadzonej przeze mnie działalności
    gospodarczej. (podst. prawna: ustawa o podatku dochodowym od osób
    fizycznych Art.44 ust.3g-3i).

    i takie coś wystarczy?

  • 2. Data: 2007-02-19 11:57:52
    Temat: Re: Zawiadomienie - zaliczki kwartalne
    Od: Marras <m...@g...pl>

    Asen wrote:
> [...]
    > zaliczek na podatek dochodowy z prowadzonej przeze mnie działalności
    > gospodarczej. (podst. prawna: ustawa o podatku dochodowym od osób

    mozesz dopisac ze jestes malym podatnikiem w mysl art. xx blabla

  • 3. Data: 2007-02-19 12:03:36
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-02-2007 o 12:50:10 Asen <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > zaliczek na podatek dochodowy z prowadzonej przeze mnie działalności
    > gospodarczej. (podst. prawna: ustawa o podatku dochodowym od osób

    Nie zapomnij NIPu podać ;)

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

  • 4. Data: 2007-02-19 12:16:29
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marras <m...@g...pl> w

    > mozesz dopisac ze jestes malym podatnikiem w mysl art. xx blabla

    Ależ oni(US) to wiedzą[1] Kocie ;-)

    [1] -- Pewność uzyskają po złożeniu rozliczenia rocznego (lub kontroli).

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]