  • 1. Data: 2009-11-17 12:16:01
    Temat: Nie trzeba zgłaszać KPIR?
    Od: mycha <s...@o...pl>

    Czy ktoś również spotkał się z sytuacją, że faktu rozpoczęcia KPIR nie
    trzeba zgłaszać do US? Dzisiaj w Poznaniu otrzymałam taką informację,
    że należy poinformować tylko jeśli prowadzona jest przez biuro rach.,
    a w przeciwnym wypadku oni zakładają, że taka księga jest prowadzona.
    Wydaje mi sie to dziwne, bo wszędzie czytam, że w ciągu 21 dni trzeba
    zawiadomić US... Nie wiem, czy jest to związane z działaniem "jednego
    okienka", bo w zasadzie tam byla opcja wyboru prowadzonej dokumentacji
    rachunkowej, więc może to im starczy?

  • 2. Data: 2009-11-17 12:26:17
    Temat: Re: Nie trzeba zgłaszać KPIR?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-11-2009 o 13:16:01 mycha <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > zawiadomić US... Nie wiem, czy jest to związane z działaniem "jednego
    > okienka", bo w zasadzie tam byla opcja wyboru prowadzonej dokumentacji

    3,75 na znaczek + 10zł za fatygę to chyba i tak mniej niż wartość
    oczekiwana mandatu :)

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-11-17 12:36:13
    Od: spp <s...@o...pl>

    Tomek pisze:

    > 3,75 na znaczek + 10zł za fatygę to chyba i tak mniej niż wartość
    > oczekiwana mandatu :)

    Przecież już to zrobiła - słusznie zauważa że w momencie wypełnienia
    wniosku o wpis do ewidencji te dane są podane. Po co drugi raz?

    --
    spp

  • 4. Data: 2009-11-17 14:18:45
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-11-2009 o 13:36:13 spp <s...@o...pl> napisał(a):

    > Przecież już to zrobiła - słusznie zauważa że w momencie wypełnienia
    > wniosku o wpis do ewidencji te dane są podane. Po co drugi raz?

    A ja gdzieś czytałem (w którejś gazecie p*), że ktoś tam został
    ukarany mandatem, bo myślał że zaznaczenie tego na wniosku i wpis
    wystarcza.

    --
    Tomek