  • 61. Data: 2005-06-29 18:02:27
    Temat: Re: Nieprawidłowa faktura i odłączony internet.
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Czekaj, czekaj.
    > W omawianym przypadku kto ma "stulić uszy" ?
    > Przecież provider-monopolista dał wyraźnie do zrozumienia że
    > wartość jednej faktury to on ma "gdzieś" i woli przeczołgać
    > klienta wypowiedzeniem umowy - żeby w zębach przyniósł
    > wszystkie należności

    Dokładnie.
    I takiego providera należy z góry.....

    Po paru takich numerach się zastanowią.

    > ...coś pisałeś o "przejściu do innego providera" ? ;)
    > Znaczy w okolicach firmy Jacka otwierasz taką działaność ?
    > :)

    Nie można dać z siebie robić wielbłąda.

    > Acha. A mówiłeś że "nazwa nie jest ważna" :]

    Bo nie jest.

  • 62. Data: 2005-06-29 20:18:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Cavallino wrote:

    > Chory chyba jesteś.
    > Ktoś naraził Cię na straty swoim niedbalstwem, a Ty chcesz jeszcze
    > SIEBIE uznać za niesolidnego?

    to twoje zdanie, firma ma inne co do twoich strat.

  • 63. Data: 2005-06-29 21:28:14
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > to twoje zdanie, firma ma inne co do twoich strat.

    Firma sobie może mieć zdanie jakie chce.
    Dopóki nie wypełni swoich obowiązków pełnej zapłaty zobaczyć nie powinna.

    A strat żadnych jakoś nie zanotowałem, sprawdź najpierw z kim i o czym
    dyskutujesz.

  • 64. Data: 2005-06-29 22:48:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    > + I takiego providera należy z góry.....
    > +
    > + Po paru takich numerach się zastanowią.

    Problem w tym że kilku z tych co "takie numery potraktowali
    z góry" już nie będzie. Albo inaczej mówiąc: "będą po
    bankructwie" :>

> [...]
    > + > :)
    > +
    > + Nie można dać z siebie robić wielbłąda.

    ...można się przeprowadzić do Warszawy ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 65. Data: 2005-06-30 17:29:42
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > [...]
    >
    > Problem w tym że kilku z tych co "takie numery potraktowali
    > z góry" już nie będzie. Albo inaczej mówiąc: "będą po
    > bankructwie" :>

    Spoko, nie będzie komu sprawy do sądu wnieść, provider nie zdzierży.
    No i jeszcze trzeba wygrać w sądzie sprawę, a to, samemu przyczyniając się
    do braku zapłaty może nie być łatwe.

    > ...można się przeprowadzić do Warszawy ? ;)

    Albo modem kupić.
    Przynajmniej w koszty pójdzie w całości, nie to co płacenie za net bez
    faktury.

  • 66. Data: 2005-07-03 19:01:12
    Od: "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com>

    Hej!

    http://www.vulcan.edu.pl/doradca/21/dokumenty.html

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    strzezcie sie niedobzykanych kobiet <rysa>

  • 67. Data: 2005-07-03 19:46:19
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    -ZED- wrote:
    > http://www.vulcan.edu.pl/doradca/21/dokumenty.html

    Ale staroć :-)

  • 68. Data: 2005-07-04 06:54:02
    Od: "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com>

    Hej!

    "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba jednak.
    > Mój provider - TPSA nie dostaje zapłaty do momentu rozstrzygnięcia
    > reklamacji - o ile wiem takie prawo mam.
    > A faktury poprawia bez gadania.

    Nie wiem, czy mi sie wydaje, czy też nie wiemy ciągle, jakie to były
    błędy na fakturze. Mnie się kilkukrotnie zdarzało, że klient się pienił
    i chciał "prawidłowej faktury" - zawsze wystawiał notę korygującą
    i po sprawie. Ja nawet nie mam jak skorygowac takich blędów. Tak więc warto
    by było po prostu wiedzieć, co to za błędy.

  • 69. Data: 2005-07-04 07:01:52
    Od: "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com>

    Hej!

    "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale staroć :-)

    A coś nie bangla tam? ;-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    "Pośladki" występują w liczbie mnogiej (...). Za każdym razem trzeba więc