  • 1. Data: 2009-09-03 11:02:01
    Temat: Niezapłacony mandat
    Od: ABC <x...@o...pl>

    Dwa miesiące temu dostałem mandat na kwote 100zł za jazde bez zapiętych
    pasów. Zapomniałem zapłacic. Podobno ściąga to komornik z urzędu
    skarbowego. Czekać na niego czy szybciutko zapłacić puki jeszcze nie
    przyszedł i będzie spokój czy nawet jak zapłacę a on przyjdzie to coś
    naliczy?

  • 2. Data: 2009-09-03 11:23:45
    Temat: Re: Niezapłacony mandat
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ABC pisze:
> [...]
    > skarbowego. Czekać na niego czy szybciutko zapłacić puki jeszcze nie
    > przyszedł i będzie spokój czy nawet jak zapłacę a on przyjdzie to coś

    Możesz czekać, jak komornik przyjdzie, albo jak weźmie z nadpłaty
    podatku, to doliczy jakieś kilka-kilkanaście złotych, a odsetek nie
    będzie wcale.

    Jedyne ryzyko będzie takie, że będą to chcieli egzekwować z Twojego
    rachunku bankowego, a banki pobierają jakieś chore
    kilkudziesięciozłotowe opłaty za realizację tytułów wykonawczych.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-09-03 14:24:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ABC x...@o...pl ...

> [...]
    > skarbowego. Czekać na niego czy szybciutko zapłacić puki jeszcze nie
    > przyszedł i będzie spokój czy nawet jak zapłacę a on przyjdzie to coś

    jak ta stówa jest dla ciebie wazne, bo nie bedziesz miał na chleb, jezeli
    tak nie jest - zaplac - bedziesz miał z głowy.

  • 4. Data: 2009-09-04 11:38:54
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 13:02:01 +0200, ABC napisał(a):
> [...]
    > skarbowego. Czekać na niego czy szybciutko zapłacić puki jeszcze nie
    > przyszedł i będzie spokój czy nawet jak zapłacę a on przyjdzie to coś

    Jak już ktoś napisał - zależy m.in. od Twojego banku. Może być taki, który
    naliczy jakieś chore opłaty za egzekucję, albo gdy to jest mBank -
    zablokować Ci wszystkie konta :)

    Lepiej zapłacić, bo i tak tego nie unikniesz na zasadzie takiej jaki kiedyś
    (egzekucje trwały tak długo że się przedawniały)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2009-09-04 11:57:04
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Jak już ktoś napisał - zależy m.in. od Twojego banku. Może być taki, który
    > naliczy jakieś chore opłaty za egzekucję, albo gdy to jest mBank -
    > zablokować Ci wszystkie konta :)

    a to ja przy okazji, jezlei mamy linie kredytowa i wolne srodki ale saldo 0
    lub ponizej zera to
    w przypadku egzekucji bank zaciaga kredyt w moim imieniu czy nie maja prawa
    tego zrobic (na przykladzie mbanku)

    --
    http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i
    rozchodów,